• Anonym (27åring)

    Jag vågar inte knulla

    Jag har en kompis som har sagt att han vill ha sex med mig, men jag är 27 år och oskuld. Jag vågar inte ha sex för jag är så rädd att han ska tycka att jag är äcklig och tjock. Jag har aldrig blivit antastad eller något sådant, jag har bara dåligt självförtroende. Jag vill, vill, vill verkligen ha sex med honom, men jag dör av tanken på att han ska se mig naken! Vi har redan gjort allt utan att penetrera, han naken jag med kläder på.

    Hur ska jag komma över det här? Jag får sån ångest att ibland tänker jag att jag bara ska lägga mig ner och säga åt honom att göra det han ska medans jag hållen för ögonen :( Det skulle han såklart aldrig gå med på för han är världens snällaste.

    Men jag tänker att han ska se min f*tta och typ slakna och inte kunna göra det ens...

    Någon mer som kännt såhär inför sex? Hur kommer man över det? Jag gråter för att jag hindrar mig själv från att göra något jag verkligen vill.

  • Svar på tråden Jag vågar inte knulla
  • MrKudos

    Förutom alla fina ord som andra har postat så tänker jag, varför inte pröva att ha ögonbindlar? Det är erotiskt och för fokus bort från utseendet och till sinnena.

  • Anonym (27åring)

    Åh tack för allt pepp!!

    Det är inte nätdejting, vi träffades genom vänner för 1 år sedan och drogs direkt till varandra. Usch, jag vet att ni har rätt, det är verkligen det perfekta upplägget för att ha sex nu, jag tänker bara göra det! Kanske blir nästa vecka. Jag lovar att skriva här om det hände, nervööööös!

  • Vitamin

    Åååh, jag blir nästan lite avundsjuk, vilken härligt skrämmande, pirrigt upphetsande situation!

  • Anonym (27åring)

    Haha du kan få göra det åt mig? Drömmer


    Vitamin skrev 2011-08-21 12:04:02 följande:
    Åååh, jag blir nästan lite avundsjuk, vilken härligt skrämmande, pirrigt upphetsande situation!
  • Anonym (Släpp loss)

    Du lever bara en gång, han är med dig fortfarande fast ni haft närkontakt. Och han har antagligen känt på dig också? Smekt, fast du haft kläderna på? Du kan inte dölja din kropp heller pga kläderna. De flesta tjejerna ser likadana ut utan kläder. Andra har bara lite större/mindre, smalare osv... Du förstår??

    Sen har du komplex över din vikt, han själv kanske gillar när itne tjejer är smala. Har en polare som gillar mer mulliga tjejer. Oavsett vad han nu gillar, så har ahn vart med dig och det är ett bevis på att han gillar hela dig.

    Jag själv har komplex över att jag inte är välutrustad. Han själv kanske har komplex över något annat eller han kanske också är mindre där nere. Men i alla fall, så tror jag att han gillar dig oavsett hur du är och ser ut. Jag har vart med mulliga tjejer också och inte brytt mig. Tycker nakna kvinnor är snygga och det är säkert du också.

    Ett tips: Är att ni har täcke på er och smeker varandra jätte mycket och tillslut blir nakna och fortsätter. Det har alltid fått mig att slappna av och andra också. Dessutom jätte mysigt!

  • Anonym (27åring)
    Anonym (Släpp loss) skrev 2011-08-21 14:06:09 följande:

    Du lever bara en gång, han är med dig fortfarande fast ni haft närkontakt. Och han har antagligen känt på dig också? Smekt, fast du haft kläderna på? Du kan inte dölja din kropp heller pga kläderna. De flesta tjejerna ser likadana ut utan kläder. Andra har bara lite större/mindre, smalare osv... Du förstår??

    Sen har du komplex över din vikt, han själv kanske gillar när itne tjejer är smala. Har en polare som gillar mer mulliga tjejer. Oavsett vad han nu gillar, så har ahn vart med dig och det är ett bevis på att han gillar hela dig.

    Jag själv har komplex över att jag inte är välutrustad. Han själv kanske har komplex över något annat eller han kanske också är mindre där nere. Men i alla fall, så tror jag att han gillar dig oavsett hur du är och ser ut. Jag har vart med mulliga tjejer också och inte brytt mig. Tycker nakna kvinnor är snygga och det är säkert du också.

    Ett tips: Är att ni har täcke på er och smeker varandra jätte mycket och tillslut blir nakna och fortsätter. Det har alltid fått mig att slappna av och andra också. Dessutom jätte mysigt!


    Ja han säger att han gillar större tjejer, alltså jag är inte dunderfet men mullig, stor röv osv. Ja han har tagit på hela mig fast jag har ju alltid kläder på mig :(

    Ja han hade faktiskt komplex för han tycker han har liten men jag har lyckats övertyga honom att han är helt normal och att jag älskar den. Tack för ditt svar, det känns bara som tjej att man har större press på sig eftersom killen måste tända på en för att vi ens ska kunna ha sex.

    Ja jag får säga att jag vill prova med kjol på eller liknande haha.
  • Anonym (Släpp loss)

    Du ser: Då tycker jag han är väldigt modig om han vågar klä av sig allt när han vet om att han har mindre. Jag har 14 cm typ och skäms alltid pga det när jag är med nya tjejer. De där komplexet blir man aldrig av med kan jag säga. Man blir bara mer avslappnad när man är med en som accepterar en som man är. Vilket du gör nu. Jag tycker inte du skall skämmas, du skall vara stolt över dig själv och han gillar lite extra kilon på. Lita på honom och visa hur du ser ut som naken. Han litar på dig att han är normal. Snälla behåll inget på, ta av dig allt o så mys mycket. Jätte mycket tills ni är redo!

  • Anonym (Släpp loss)

    Han har komplex över sig där nere
    Du har komplex över ditt utseende

    Låter som att ni är gjorda för varandra. Ni kan bygga upp något tillsammans och njuta ihop hela avslappnat.
    Ni båda har komplex över erat utseende, vilket bara är bra. Ni passar perfekt ihop! Han gillar att du är som du är och du gillar hur han är där nere!

  • Anonym (27åring)

    Ja så är det nog. Det värsta är att han är verkligen världens snyggaste man i mina ögon, men han fattar inte det själv, han tror han är ful. När han säger att han gillar min personlighet och hur jag ser ut, då tänker jag "Han säger bara så för att vara snäll". Jag kan inte bara låta mig själv tro på det.

    Men, egentligen vad är det värsta som kan hända? Det kan bli otroligt pinsamt för nån anledning om han inte får upp den kanske, men sånt får man väll leva med?

    Nä, Just Do It!! Solig

  • Anonym (Släpp loss)

    Han säger att han tror sig vara ful, men du säger att han e världens finaste. Är det sant från dig? Ja!
    Han säger bra saker om dig, och eftersom han säger dåliga saker om sig själv så är han seriös om dig. Lita på vad han säger.

    Jag har själv inte fått upp den pga nervositet. Tjejen tror att det är fel på henne. Så värsta som kan hända är inte det faktiskt. Om han inte får upp den första gången, bara försöka smeka varandra tills ni är avslappnade igen och försök igen. Eftersom du är oskuld med, kanske du får ont. Så försök o ligg o slappna av och låt honom ta hand om dig. Våga det o ligg naken, som kille är de bland de bästa man vet. Så komemr du känna dig mer avslappnad också tillslut. Använd ett tunt täcke om du är osäker på dig själv.

    Önskar er all lycka!

Svar på tråden Jag vågar inte knulla