Inlägg från: Anonym (27åring) |Visa alla inlägg
  • Anonym (27åring)

    Jag vågar inte knulla

    Jag har en kompis som har sagt att han vill ha sex med mig, men jag är 27 år och oskuld. Jag vågar inte ha sex för jag är så rädd att han ska tycka att jag är äcklig och tjock. Jag har aldrig blivit antastad eller något sådant, jag har bara dåligt självförtroende. Jag vill, vill, vill verkligen ha sex med honom, men jag dör av tanken på att han ska se mig naken! Vi har redan gjort allt utan att penetrera, han naken jag med kläder på.

    Hur ska jag komma över det här? Jag får sån ångest att ibland tänker jag att jag bara ska lägga mig ner och säga åt honom att göra det han ska medans jag hållen för ögonen :( Det skulle han såklart aldrig gå med på för han är världens snällaste.

    Men jag tänker att han ska se min f*tta och typ slakna och inte kunna göra det ens...

    Någon mer som kännt såhär inför sex? Hur kommer man över det? Jag gråter för att jag hindrar mig själv från att göra något jag verkligen vill.

  • Svar på tråden Jag vågar inte knulla
  • Anonym (27åring)

    Tack för alla snälla svar!

    Han vet att jag tycker det är jobbigt, och har sagt att jag kan ha så mycket kläder jag vill på mig. Sen tycker jag det är jobbigt att inte veta hur man gör. Hur man ska ligga/stå osv, men han är väldigt erfaren som tur är. Vi har mms:at mycket naket på alla våra kroppsdelar och han säger att han tänder på mig men jag har fortfarande spärren inom mig.

    Jag måste nog göra som ni säger, bara ge mig till honom och låta det hända som händer. Jag är bara rädd att jag ska må dåligt efteråt. Fan vilken skit det här är....

  • Anonym (27åring)

    Vad roliga ni är, han har faktiskt sagt att vi kan ta ett glas vin innan för att båda ska slappna av GladMandolin

    Ja, han hade också hämningar i början, ville inte klä av sig osv, sa att han hade fet mage osv men jag älskar hans kropp den är helt perfekt i mina ögon. Samtidigt kan jag bara inte tänka mig att han skulle tycka så om mig. Men med tanke på vilket tålamod han har med mig och aldrig har försökt tvinga mig eller tjatat så borde han kanske tycka om mig endå? Vi är som sagt bara vänner inte ett par och det fungerar för båda. Tack för ditt inlägg för ibland känns det som att alla andra tjejer bara kan kasta av sig kläderna i dagsljus och ge sig ohämmat till killen utan minsta besvär eller komplex.

    Dessutom är det typ så dom flesta killar skriver här att dom vill ha det, att det osexigaste som finns är osäkerhet...

  • Anonym (27åring)

    Åh tack för allt pepp!!

    Det är inte nätdejting, vi träffades genom vänner för 1 år sedan och drogs direkt till varandra. Usch, jag vet att ni har rätt, det är verkligen det perfekta upplägget för att ha sex nu, jag tänker bara göra det! Kanske blir nästa vecka. Jag lovar att skriva här om det hände, nervööööös!

  • Anonym (27åring)

    Haha du kan få göra det åt mig? Drömmer


    Vitamin skrev 2011-08-21 12:04:02 följande:
    Åååh, jag blir nästan lite avundsjuk, vilken härligt skrämmande, pirrigt upphetsande situation!
  • Anonym (27åring)
    Anonym (Släpp loss) skrev 2011-08-21 14:06:09 följande:

    Du lever bara en gång, han är med dig fortfarande fast ni haft närkontakt. Och han har antagligen känt på dig också? Smekt, fast du haft kläderna på? Du kan inte dölja din kropp heller pga kläderna. De flesta tjejerna ser likadana ut utan kläder. Andra har bara lite större/mindre, smalare osv... Du förstår??

    Sen har du komplex över din vikt, han själv kanske gillar när itne tjejer är smala. Har en polare som gillar mer mulliga tjejer. Oavsett vad han nu gillar, så har ahn vart med dig och det är ett bevis på att han gillar hela dig.

    Jag själv har komplex över att jag inte är välutrustad. Han själv kanske har komplex över något annat eller han kanske också är mindre där nere. Men i alla fall, så tror jag att han gillar dig oavsett hur du är och ser ut. Jag har vart med mulliga tjejer också och inte brytt mig. Tycker nakna kvinnor är snygga och det är säkert du också.

    Ett tips: Är att ni har täcke på er och smeker varandra jätte mycket och tillslut blir nakna och fortsätter. Det har alltid fått mig att slappna av och andra också. Dessutom jätte mysigt!


    Ja han säger att han gillar större tjejer, alltså jag är inte dunderfet men mullig, stor röv osv. Ja han har tagit på hela mig fast jag har ju alltid kläder på mig :(

    Ja han hade faktiskt komplex för han tycker han har liten men jag har lyckats övertyga honom att han är helt normal och att jag älskar den. Tack för ditt svar, det känns bara som tjej att man har större press på sig eftersom killen måste tända på en för att vi ens ska kunna ha sex.

    Ja jag får säga att jag vill prova med kjol på eller liknande haha.
  • Anonym (27åring)

    Ja så är det nog. Det värsta är att han är verkligen världens snyggaste man i mina ögon, men han fattar inte det själv, han tror han är ful. När han säger att han gillar min personlighet och hur jag ser ut, då tänker jag "Han säger bara så för att vara snäll". Jag kan inte bara låta mig själv tro på det.

    Men, egentligen vad är det värsta som kan hända? Det kan bli otroligt pinsamt för nån anledning om han inte får upp den kanske, men sånt får man väll leva med?

    Nä, Just Do It!! Solig

  • Anonym (27åring)

    Anonym Go for it! Tack för ditt svar! Ja varför tar man skulden på sig om killen inte skulle få upp den egentligen? Det är ju naturligt ingens fel!

    Jag tror en sak som bidragit till mitt sätt att känna så här är att jag bara växt upp med män. Min pappa och två yngre bröder och två äldre. Plus alla deras kompisar som alltid hänger i vårat hus, sover, äter och bor nästan här. Dom tänker ju inte på att jag är tjej så jag har alltid fått höra deras "grabbsnack" och vissa saker är inte kul att höra.

    Typ "Träffade en brud igår, hon ville så gärna bli knullad, men hon var inte så snygg så jag lät henne suga kuk istället" eller "Jag drog hem en tjej och när hon klätt av sig kröp min snorre upp o gömde sig så jag låtsades somna hahahahaha" så skrattar dom elakt allihopa. Jag vet att dom inte är elaka egentligen och att det är mest skitsnack, men jag skulle dö om nån kille tänkte så om mig...

  • Anonym (27åring)
    Anonym (Släpp loss) skrev 2011-08-21 19:59:04 följande:
    Du snackar om "omogna" killar. Alla är inte likadana. Jag är 23 år och vi snackar aldrig om sånt. Vi har snackat om hur vi har fått våra tjejer att njuta.
    Alla killar är inte sånna, speciellt inte äldre. Antar att din är runt din ålder eller mer?
    Nej jag vet, en av deras kompisar, en invandrarkille som fått vara pappan i sin familj och ta hand om sina syskon, han är också 23 och otroligt välutvecklad och jättemogen! Och han deltar aldrig i de diskussionerna om att nedvärdera tjejer. Ja killen jag träffar är 36 Drömmer
  • Anonym (27åring)
    Garnax skrev 2011-08-21 20:09:54 följande:
    Synd att man ska ha komplex för en fylligare kropp. Jag har legat med tjejer som vart allt mellan trådsmala och överviktiga. Jag älskar att föra mina händer över ett par fylliga lår, en mjuk mage, en ordentlig röv.

    Kan inte säga att något är bättre än något annat, det är upphetsande på olika vis med olika kroppar.
    Som en lång kvinna kan ha jättesexiga långa välsvarvade ben. Medans en kort kvinna är jättesexig i sin litenhet. Att man kan ta och kasta runt henne :)

    Allt är sexigt :)
    Tack det hjälpte jättemycket! Blir så glad av att läsa sånt från män Solig
  • Anonym (27åring)
    Anonym (Släpp loss) skrev 2011-08-21 20:12:17 följande:
    Jo samtidigt så gillar ju alla olika. Denna killen som du ska försöka med verkar vara seriös. Tror knappast han är oseriös pga åldern. Han vill säkert försöka hitta kärleken i livet och behålla den. Han är intresserad av dig! Lovar det!
    Glad  Han har också runt 14 cm tror jag, vet inte alls hur man vet cm om man inte drar fram ett måttband, men jag hade inte viljat att den var större. Så han trodde kanske att jag ville ha en falukorv men det skulle jag bara bli livrädd av och inte vilja träffa honom mer. Så jag gillar honom precis som han är då finns det en chans att han gör det med Skrattande
  • Anonym (27åring)
    Anonym (Släpp loss) skrev 2011-08-21 20:26:22 följande:
    Okej, du ser. 14 cm är han också nojjig över. Du vet ju hur mkt det skrivs i tidningar/tv/internet om att tjejer tycker storleken är viktigast. Jag har lärt mig att alla är olika. Du är precis som min flickvän som säger den är perfekt och skulle bli rädd om den va större. Den killen borde redan nu älska dig!
    Ja det är samma för tjejer när killar skriver/säger att feta tjejer är det äckligaste som finns...
  • Anonym (27åring)

    Tack för alla snälla svar!  Solig

    En fråga bara, ni som tror att han är kär i mig? Alltså vi är bara kompisar även om jag skulle vilja mer. Men han har aldrig sagt eller hintat något om det så vi är bara vänner. Gör det någon skillnad i om jag borde ligga med honom eller inte? Skäms

  • Anonym (27åring)

    Jag sa till han för ett halvår sedan att vi inte borde ses mer för att jag var kär. Han sa ok, men här är vi idag i alla fall.... Vi kan inte hålla oss ifrån varandra. Det jobbiga är att jag inte har tid att att ha ett förhållande nu, flytta ihop osv, jag har eget företag precis nystartat och han har precis flyttat till nytt så ingen av oss fokuserar på "kärlek" just nu.

    Men jag vill ändå ha sex med honom, att han ska bli min första och att vi kan fortsätta ha sex efteråt och han har sagt att det är ok. Jag skulle inte vilja att han sa "jag vill va med dig nu flyttar vi ihop" osv.

    Gud vad jag klagar, vilket töntigt problem jag har. Nej jag ska nog säga till honom att vi bara gör det nu, jag orkar inte tänka mer!

  • Anonym (27åring)
    Anonym (Mandolin) skrev 2011-08-23 22:16:00 följande:
    Ja, kör på! Ha trevligt som vänner, lite sex om du gillar det och sen får man väl se.

    Känns som att det är lite av ett självändamål att få det gjort med en trevlig kille även om det inte är förhållande och här har du ju guldläge som flera har påpekat.
    Ja precis så är det! Jag kan bara inte tro att han är så perfekt så jag dröjer på det för att få motsatsen bevisad så jag slipper. Men det händer ju aldrig, för han är nog tamigf-n helt perfekt!

    Jag ska ta tag i det här nu, jag återkommer haha
  • Anonym (27åring)
    lilly2006 skrev 2011-08-23 22:44:32 följande:
    *host host* det heter inte FET.. det heter EROTISKT MULLIG Flört
  • Anonym (27åring)

    Ja vi hade sex 1 gång och nu är han konstig efter det Gråter

  • Anonym (27åring)
    Anonym (snäckan) skrev 2011-09-17 22:10:41 följande:
    Stackare hoppas det ordnar sig, berättade du va du kände så det är därför han backar?
    Ja precis....
  • Anonym (27åring)

    Vi hade sex, jag bara bestämde mig som ni sa och allt gick bra han var jättefin och försiktig osv. Men sen efter det så har han varit mer "lugn" inte lika på som förut....

    Och nu vill han göra massa andra saker som vi inte gjort förut och han vill umgås mer, sitta på msn i flera timmar osv, men han visar inte lika mycket sexuellt intresse som innan vi hade sex? Jag fattar inte vad som hänt....

  • Anonym (27åring)

    Maddex -tack det hjälpte att läsa det Solig


    Anonym (snäckan) skrev 2011-09-18 19:36:46 följande:
    men han umgås med dig i alla fall eller?  Han kanske tro du bara ville göra det en gång för att ha gjort de, sen bara vara vänner igen?
    Jag sa att jag ville göra det igen och vi har träffats efter det men det blir liksom inte av bara? Jag vet inte om han är avtänd nu Skäms
Svar på tråden Jag vågar inte knulla