• Anonym (27åring)

    Jag vågar inte knulla

    Jag har en kompis som har sagt att han vill ha sex med mig, men jag är 27 år och oskuld. Jag vågar inte ha sex för jag är så rädd att han ska tycka att jag är äcklig och tjock. Jag har aldrig blivit antastad eller något sådant, jag har bara dåligt självförtroende. Jag vill, vill, vill verkligen ha sex med honom, men jag dör av tanken på att han ska se mig naken! Vi har redan gjort allt utan att penetrera, han naken jag med kläder på.

    Hur ska jag komma över det här? Jag får sån ångest att ibland tänker jag att jag bara ska lägga mig ner och säga åt honom att göra det han ska medans jag hållen för ögonen :( Det skulle han såklart aldrig gå med på för han är världens snällaste.

    Men jag tänker att han ska se min f*tta och typ slakna och inte kunna göra det ens...

    Någon mer som kännt såhär inför sex? Hur kommer man över det? Jag gråter för att jag hindrar mig själv från att göra något jag verkligen vill.

  • Svar på tråden Jag vågar inte knulla
  • Anonym (27åring)

    Ja vi hade sex 1 gång och nu är han konstig efter det Gråter

  • Anonym
    Garnax skrev 2011-08-22 20:42:37 följande:
    Så vär det verkligen inte, haft min beskärda del av både smala och mulliga. Jag kan inte vara utan varken det ena eller andra. Vilket jag än har kommer jag sakna det andra. Men mullighet står ändå högre därför att jag älskar med händerna. Hårdhet och benighet stör det, mjuka lår, mjuk mage, en ordentlig röv, mjuka stora bröst.

    Många kanske finner det motbjudande, men en mullig tjej i sexiga underkläder är assexigt. Dem som inte kan se det sexiga i den oändliga variation som finns missar bara något. En del måste ha en vit, ung, smal, blond tjej med stora bröst för att kunna tända ordentligt. Tråkigt för dem, blir både snävt urval och enformigt.

    Jag älskar variation, hade du legat under mig hade du känt mina händer över dig och du hade vetat att dem älskade det dom kände. Du är säkert inte alla killars sexuella dröm, men vem fan är det då. Jag är inte alla kvinnors sexuella dröm. Men mitt värde ligger inte i det. Den här killen verkar vara en bra sådan. Peppa upp dig själv. När du väl gjort det en gång så kommer ni kunna köra som kaniner sen och det är dags för dig också att få njuta av det.

    Känslan av sin hud mot en annans för första gången är väldigt speciell. Njut av den!
    ehmm, du kan verkligen skriva du! Att Va din mulliga tjej låter helt underbart!
  • Anonym (snäckan)
    Garnax skrev 2011-08-22 20:42:37 följande:
    Så vär det verkligen inte, haft min beskärda del av både smala och mulliga. Jag kan inte vara utan varken det ena eller andra. Vilket jag än har kommer jag sakna det andra. Men mullighet står ändå högre därför att jag älskar med händerna. Hårdhet och benighet stör det, mjuka lår, mjuk mage, en ordentlig röv, mjuka stora bröst.

    Många kanske finner det motbjudande, men en mullig tjej i sexiga underkläder är assexigt. Dem som inte kan se det sexiga i den oändliga variation som finns missar bara något. En del måste ha en vit, ung, smal, blond tjej med stora bröst för att kunna tända ordentligt. Tråkigt för dem, blir både snävt urval och enformigt.

    Jag älskar variation, hade du legat under mig hade du känt mina händer över dig och du hade vetat att dem älskade det dom kände. Du är säkert inte alla killars sexuella dröm, men vem fan är det då. Jag är inte alla kvinnors sexuella dröm. Men mitt värde ligger inte i det. Den här killen verkar vara en bra sådan. Peppa upp dig själv. När du väl gjort det en gång så kommer ni kunna köra som kaniner sen och det är dags för dig också att få njuta av det.

    Känslan av sin hud mot en annans för första gången är väldigt speciell. Njut av den!
    jag skulle gärna vilja känna dina händer på min kropp, fint skrivet
  • Anonym (snäckan)
    Anonym skrev 2011-09-17 22:04:12 följande:
    Knulla är överskattat så du missar inget iaf
    då har du knullat fel person
  • Anonym
    Anonym (snäckan) skrev 2011-09-17 22:07:08 följande:
    då har du knullat fel person

    Har alltid tyckt det.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-09-17 22:08:09 följande:

    Har alltid tyckt det.

    oavsett partner
  • Anonym

    hmmm... kanske du inte känner dig redo om du nu tvekar? är det inte bättre att göra det med någon du är attraherad av?

  • Anonym (snäckan)
    Anonym skrev 2011-09-17 22:08:09 följande:
    Har alltid tyckt det.

    då få du väl hotta till de lite då


     

  • Anonym (snäckan)
    Anonym (27åring) skrev 2011-09-17 18:42:08 följande:
    Ja vi hade sex 1 gång och nu är han konstig efter det Gråter
    Stackare hoppas det ordnar sig, berättade du va du kände så det är därför han backar?
  • Anonym (27åring)
    Anonym (snäckan) skrev 2011-09-17 22:10:41 följande:
    Stackare hoppas det ordnar sig, berättade du va du kände så det är därför han backar?
    Ja precis....
  • Anonym (snäckan)
    Anonym (27åring) skrev 2011-09-17 22:18:44 följande:
    Ja precis....
    berätta vad som hände
  • Anonym (27åring)

    Vi hade sex, jag bara bestämde mig som ni sa och allt gick bra han var jättefin och försiktig osv. Men sen efter det så har han varit mer "lugn" inte lika på som förut....

    Och nu vill han göra massa andra saker som vi inte gjort förut och han vill umgås mer, sitta på msn i flera timmar osv, men han visar inte lika mycket sexuellt intresse som innan vi hade sex? Jag fattar inte vad som hänt....

  • Maddex

    Han kanske inte vet riktigt hur han ska bete sig efteråt.Minns när jag blev av med min, han blev oxå skum efteråt oxå lugn av nån anledning. Ta nåns oskuld kan inte va det lättaste, tror knappast det beror på ditt utseende. Det blir bättre snar ska du se. ;)

  • Anonym (snäckan)
    Anonym (27åring) skrev 2011-09-18 10:54:11 följande:
    Vi hade sex, jag bara bestämde mig som ni sa och allt gick bra han var jättefin och försiktig osv. Men sen efter det så har han varit mer "lugn" inte lika på som förut....

    Och nu vill han göra massa andra saker som vi inte gjort förut och han vill umgås mer, sitta på msn i flera timmar osv, men han visar inte lika mycket sexuellt intresse som innan vi hade sex? Jag fattar inte vad som hänt....
    men han umgås med dig i alla fall eller?  Han kanske tro du bara ville göra det en gång för att ha gjort de, sen bara vara vänner igen?
  • Anonym (27åring)

    Maddex -tack det hjälpte att läsa det Solig


    Anonym (snäckan) skrev 2011-09-18 19:36:46 följande:
    men han umgås med dig i alla fall eller?  Han kanske tro du bara ville göra det en gång för att ha gjort de, sen bara vara vänner igen?
    Jag sa att jag ville göra det igen och vi har träffats efter det men det blir liksom inte av bara? Jag vet inte om han är avtänd nu Skäms
  • Anonym (Mandolin)

    Går det att fråga honom om vad som känns annorlunda? Jag kan tänka mig flera scenarier - att han är rädd att du fått för mycket känslor, att han vill visa att det inte bara handlar om sex osv osv - men den enda som verkligen vet är ju han.

Svar på tråden Jag vågar inte knulla