• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Pepita

    Skrutt: Usch, vad jobbigt för dig men håller med alla andra som säger att du ska stå på dig. Du kan ju inte gå runt och må dåligt som du gör nu Håller med HelenFr uppdatera så mkt du orkar.

  • Soffiie


    hej alla nu har jag gjort ett till test med ett annat märke.. jag börjar sakta men säkert ta in att jag nog är gravid,,, eller vad säger ni??
  • charmed86
    Soffiie skrev 2011-09-26 19:32:40 följande:

     


    hej alla nu har jag gjort ett till test med ett annat märke.. jag börjar sakta men säkert ta in att jag nog är gravid,,, eller vad säger ni??
    Tycker att jag ser ett svagt streck :)
  • Sweetmanda
    Soffiie skrev 2011-09-26 19:32:40 följande:

     


    hej alla nu har jag gjort ett till test med ett annat märke.. jag börjar sakta men säkert ta in att jag nog är gravid,,, eller vad säger ni??
    tycker också jag ser ett svagt streck! Grattis :D 
  • Sol i sinne

    Jag hoppar in i denna tråd jag också!
    Först och främst vill jag säga grattis till alla ni som plussat!! =)

    Jag hade en sjuhelvetes konstig månad förra månaden.4(!)spökstreck och en mens som blev försenad en vecka för första gången i hela mitt liv.Tippade på tidigt missfall men en vanlig mens var det iallafall.Kan kanske ha varit det ändå,vem vet..

    Nu tror jag att jag ligger på ÄL+7 (alltså BIM-4 om man räknar på 24 dagar som jag har haft de senaste  7-8 månaderna.Annars 28 dagar alla år innan dess.Nu sist 30 dagar.Svårt ;)

    Jag lovade mig själv förra månaden att INTE testa tidigt denna gång,med risk för att bli besviken.Men självklart testade jag idag,testoman som man är ;) Ett svagt streck blev det men jag blev inte ens glad,för jag vet hur det var förra månaden.

    Ska bli spännande att följa er alla! =)

  • bojji07
    charmed86 skrev 2011-09-26 18:02:13 följande:
    Vad tror ni om detta test? :)

     


    Fixad bild..

     


    Vet inte...
    Älskar mina barn ♂-91 ♂-07 ♀-09 & ♀ -11
  • Sol i sinne

    Vet ju att det ärhär som  test som ska analyseras,tar bild på mitt och lägger upp imorgon när karln är borta ;)

  • slemtorsk i din bralla

    Är det nån här som använder/har använt Babytimes extra känsliga ???

    Jag tog ett förut..trots blödning i slutet av förra veckan.. och ett ägglossningstest eftersom det redan nu på dag 6 i cykeln kändes som att det är nåt på gång...... ägglossningstestet gav bara svagt utslag alltså ingen ägglossning ännu...gravtestet såg jag inget på, men NU slängde jag ett öga på det och visst finns det ett streck där men "halvt"...

    Jag blir galen på halvskumma tester.... tog ett bara för att folk i andra trådar har antytt att min mens kunde varit en "gravidblödning" och eftersom jag blödde mycket mindre än vanligt och inga blodklumpar som jag brukar ha och ingen mensmage.... så......men testet hade ju legat i typ 2 timmar så det är ju inte giltigt men så klart börjar testjävulen ploppa upp *hehe*

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester