• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • snosan
    Olssonskan skrev 2013-07-23 10:12:26 följande:
    Hej!

    Jag ser ett svagt streck på den här RFSU tidiga-test-stickan. Svagt men tydligt att det ändå är där. Kan det vara ett "spökstreck"? Har visserligen varit illamående senaste dagarna, öm i brösten men nu börjar jag få finnar & det brukar ju vara pms-symtom..
    Är 4dagar innan BIM..

     


     
    grattis :)
  • Olssonskan

    Tack för alla grattis & tack för bekräftelse. Går omkring och är förunderligt yr just nu. Av glädje. Av att ändå nte riktigt våga lita på att det kommer att bli, är ju så mycket som kan gå fel.. Men måste få känna såhär just nu.
    Lycka. 

  • Mysmia79

    Fick super svagt på morgonen, trixar det och då såg man lite bättre. Vågar man tro på det?? Tror jag har bim i helgen. Vad tror ni? Vågar jag dra lite på smilet?

  • Tokfrans
    Mysmia79 skrev 2013-07-23 12:17:05 följande:
    Hur vanligt är det med spökstreck?
    beror på vilka tester
  • snosan
    Mysmia79 skrev 2013-07-23 12:17:05 följande:
    Hur vanligt är det med spökstreck?
    med testlagrets så verkar de ju vara supervanligt... flickflack hade väl fått som svar att deras
    tester alltid visade svagt plus och att man inte skulle tro gravid förrns de var starkare plus...

    vilken dag är du på?? :) (personligen har jag aaaaldrig fått plus på gravstickor förrän jag 
    äntligen var gravid, men jag har ju kört med test från http://www.minipris-tester.se/ och 
    de har aldrig  visat fel :) (stickorna använder jag)

    Nu är jag i v 12(11+0)

    Lycka till! 
  • blomman02

    Hej allihop, får jag låna era ögon?

    Bim -2 idag, testade helt negativt igår på doc morris som ska kunna mäta från 10, det här testet ska möta från 50 om jag förstår förpackningen rätt, fick den av Bm för ett tag sedan. Har stirrat hur länge som helst nu men visst är där ett streck?

  • snosan
    blomman02 skrev 2013-07-23 12:21:02 följande:
    Hej allihop, får jag låna era ögon?
    Bim -2 idag, testade helt negativt igår på doc morris som ska kunna mäta från 10, det här testet ska möta från 50 om jag förstår förpackningen rätt, fick den av Bm för ett tag sedan. Har stirrat hur länge som helst nu men visst är där ett streck?
    väldigt suddig bild, men ser solklart ett sträck på testet!
  • Olssonskan
    blomman02 skrev 2013-07-23 12:21:02 följande:
    Hej allihop, får jag låna era ögon?
    Bim -2 idag, testade helt negativt igår på doc morris som ska kunna mäta från 10, det här testet ska möta från 50 om jag förstår förpackningen rätt, fick den av Bm för ett tag sedan. Har stirrat hur länge som helst nu men visst är där ett streck?
    Jag ser helt klart två streck! Ett lite svagare, men ändå.. Helt klart två streck!!
    Grattis!! 
  • blomman02

    Snosan - jag va lite skakis efter 12h nattjobb :/

    Detta testet är taget efter ca 15 min, jag tycker inte det ser riktigt lika färglöst ut som på bilden..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester