• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Mysmia79
    Tokfrans skrev 2013-08-16 09:51:24 följande:
    jaa eller hur ge mig mer bilder så jag kan trixa!! tycker de är skit kul att hjälpa folk med nått jag är relativt bra på 



    Samma här :) vet ju själv hus spännande det är när man ser det där svaga strecket. Så mer bilder!! :)
  • Geléhallon89
    SaraD skrev 2013-08-16 09:52:42 följande:

    Nu då? Ändrade nån i ställning.
    åh kan faktiskt ana ett rosa streck :D
    Vincent 080622 <3
  • Tokfrans
    ZandraClaesson skrev 2013-08-16 09:52:57 följande:
    sidan 11149 fins en du kan trixa om du vill ^^


    så =)) ser ett svagt tydligt streck :))

  • Plopps80

    Och som sagt tjejer. Misströsta icke om tempen sjunker för det tyder inte på att mensen är på väg.

  • Geléhallon89
    MrsC74 skrev 2013-08-16 09:48:47 följande:
    Förlåt Zandra. Har lite svårt när någon skriver sådana saker. Skriver absolut inget mer nu. Ber så ursäkt.
    Förstår dig absolut. man blir ju provocerad när någon skriver så. Men försök ignorera, de är faktiskt riktigt störande för en person som försöker få respons hehe
    Vincent 080622 <3
  • Jacqueline

    Får man alltid stegring på ÄL testerna mellan ÄL och mens?och får man alltid starkt positivt på ÄL test runt BIM om man är gravid eller kan ÄL testen vara precis likadana som innan?

  • Geléhallon89
    Tokfrans skrev 2013-08-16 09:55:48 följande:

     


    så =)) ser ett svagt tydligt streck :))

    tack! :D . ah ser de irl med. fast svårt och se om de är grått lr rosa.   får se om de blir starkare imorgon. eller i eftermiddag. haha har svårt o hålla mig :P 
    Vincent 080622 <3
  • SaraD
    ZandraClaesson skrev 2013-08-16 09:54:27 följande:
    åh kan faktiskt ana ett rosa streck :D
    Vincent 080622 <3

    Ja, nåt är det där iaf men är ju så tidigt så får nog vänta ett tag till
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester