• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • barilla

    Tack alla :) så jäkla skönt rent ut sagt att slippa vinklandet, trixandet och bara få ett fint rent plus inom 30 sek! Så efterlängtat!

  • Sweetie

    God morgon! 

    Bim -6 idag och svaaaaaaaaaaaaaagt....  Syns mer irl.. Har ingen bra mobilkamera så jag fick ta min systemkamera utan blixt.. 
    Blir galen på dessa proven! 



     
    (¯`°?.¸ ღ ♥ Min familj är min rikedom ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Jacqueline
    barilla skrev 2013-10-16 08:43:14 följande:

    Tack alla :) så jäkla skönt rent ut sagt att slippa vinklandet, trixandet och bara få ett fint rent plus inom 30 sek! Så efterlängtat!


    Grattis du är oxå välkommen till Junigruppen på Facebook
  • Adnilem
    barn är livet skrev 2013-10-16 06:51:13 följande:
    Oh tack zandra snällt av dig . Jag fyller 25 under december och önskar att jag då är gravid. Jag vill bli gravid innan jag fyller 25 önskar de. Hur går det med din graviditet ?
    När jag blev gravid med min dotter så plussade jag på min födelsedag :)
  • SecretlyMe

    Det känns tryggt när någon sitter i samma båt, men beklagar dina upplevelser.. :/ Jag var lugn först, tänkte inte testa, hade ingen koll på varken ÄL eller Bim. Men så kom ju den där lilla blödningen som jag ju då misstänkte var ÄL-blödning. Och när alla började plussa härinne räknade jag ut Bim och så började jag testa igår och imorse. Så jag får nog göra som du, inte gå in här så ofta och känna pressen/längtan/förväntan. Nästa månad tänker jag inte hålla koll alls... ;)


    LovisaC skrev 2013-10-16 08:13:27 följande:
    Vad lika vår historik är. Jag har ju också ett tidigt missfall och en abort (som tydligen journalförts som missfall) i bagaget.

    Jag kör tvärt om denna månad. Jag fokuserar på annat och låter dagarna gå. Jag gör om mitt gruppträningspass, koncentrerar mig mer på jobbet och hemmets sysslor. Jag tar en bli-gravid-pause denna månad helt enkelt!

    Det är dessutom så många av rävarna här inne som lyckats just denna månad så jag tittar inte in lika slaviskt heller :)

  • SecretlyMe

    Ohja, frustrerande är bara förnamnet :p jag har mer tydliga pms-symtom sen början på året som lurat mig till att jag tror att jag är gravid. Idag är jag på bim-4 / ÄL+10.


    Nelly88 skrev 2013-10-16 08:14:15 följande:
    Visst är det frustrerande! Jag har aldrig haft "mensvärk" innan mens och speciellt inte såhär lång tid innan. Min pojke är knappt 9 månader gammal så vill egentligen inte ha ett till barn redan (men skulle aldrig göra abort heller med vetskapen om att det isåfall skulle vara mitt barns syskon). Men vill bara veta varför jag känner mig såhär... Dagarna går så långsamt! Vilken dag är du på?

  • Sweetie
    ZandraClaesson skrev 2013-10-15 18:41:39 följande:
    tog digital precis :D
    GRATTIS!!!!!!! YEY!! 

    När har du bim? Funderar på att  ta ett digitalt i helgen nämligen!  
    (¯`°?.¸ ღ ♥ Min familj är min rikedom ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Geléhallon89
    Sweetie skrev 2013-10-16 09:17:06 följande:
    GRATTIS!!!!!!! YEY!! 

    När har du bim? Funderar på att  ta ett digitalt i helgen nämligen!  
    TACK :D !! 
    tog digital på äl + 10  bim- 4/5   :)  
    Vincent 080622 <3
  • Geléhallon89
    ZandraClaesson skrev 2013-10-16 09:27:21 följande:
    TACK :D !! 
    tog digital på äl + 10  bim- 4/5   :)  
    bim lördag/söndag :)
    Vincent 080622 <3
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester