• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • NenneLo
    Xaxxa skrev 2013-11-06 20:12:00 följande:

    Du läser inte ofta mina inlägg ha ha gått på klinik sen 2010 och jo äter Pergo läs högre upp tålde ej pergo så får sprutor för 919 kr styck ta 919x 12 så harvdu den lilla summan som inte ger dig garanti på bebis så ger upp nu. Känner ninget jo skitdåligt humör ch gråter som fan så m kommer nu för tempen störtdök från 37 till 36.6 så nu är det game overklig. Tog på binda för det kommer väl inatt
    Nej det får väl medges, kikar bara in här ibland. Det var verkligen inga billiga sprutor. Kanske värt att spara till sprutorna, dock?
    2011-09-13 Loke <3 I väntan på lillebror BF 2014-03-11 <3
  • SecretlyMe

    Tja, lite dubbelmoral då :) lycka till med bebisförsök , hoppas det går vägen och ha ett bra liv! :)


    Xaxxa skrev 2013-11-06 19:50:11 följande:
    Läkaren vet inget, finns ingen jävel som tar ett hcg blodprov och FF säger lika lite och BMW här är ju ett skämt så orkar inte skriva till nån Jag har inga symtom skiten kommer bara vet det ingen ser nåt och tempen är så låg lägsta tempen på hela diagrammet så jag vet ju att m kommer eller så är det missfall 10+

  • Xaxxa
    SecretlyMe skrev 2013-11-06 20:16:55 följande:
    Tänkte på tex mammakläder... :)

    Köper inte det för 2200 kr på en dag och man kha sina vanliga kläder
  • Xaxxa
    NenneLo skrev 2013-11-06 20:19:36 följande:
    Nej det får väl medges, kikar bara in här ibland. Det var verkligen inga billiga sprutor. Kanske värt att spara till sprutorna, dock?
    2011-09-13 Loke <3 I väntan på lillebror BF 2014-03-11 <3

    Jo sparat ihop lagom till klimakteriet
  • Xaxxa
    SecretlyMe skrev 2013-11-06 20:24:29 följande:
    Tja, lite dubbelmoral då :) lycka till med bebisförsök , hoppas det går vägen och ha ett bra liv! :)

    Dubbelmoral?
  • Sweetie

    Xaxxa: 919:- blir det för första sprutan... sen halva priset på nästa... och sen minskar det hela tiden tills du är uppe i 2200:- . Så du pungar ju inte ut allt på en gång... 

    Kan ju va värt det ändå! Jag hade sålt av en massa sånt man inte behöver hemma...sålt av saker man inte användt på ett år.

    Sluta vara så negativ nu....Det sprider skitkass stämning. Så ryck upp dig nu och varva ner och koppla av! MEDITERA!!! Meditation is da shit kan jag säga!



    http://www.mama.nu/Gravid--baby/37-basta-bli-gravid-knepen
     

    Kolla in lite här... Många bra knep och tips till er alla!  


    (¯`°?.¸ ღ ♥ Min familj är min rikedom ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Xaxxa
    Sweetie skrev 2013-11-06 20:42:41 följande:
    Xaxxa: 919:- blir det för första sprutan... sen halva priset på nästa... och sen minskar det hela tiden tills du är uppe i 2200:- . Så du pungar ju inte ut allt på en gång...  Kan ju va värt det ändå! Jag hade sålt av en massa sånt man inte behöver hemma...sålt av saker man inte användt på ett år. Sluta vara så negativ nu....Det sprider skitkass stämning. Så ryck upp dig nu och varva ner och koppla av! MEDITERA!!! Meditation is da shit kan jag säga! www.mama.nu/Gravid--baby/37-basta-bli-gravid-...  Kolla in lite här... Många bra knep och tips till er alla!  
    (¯`°?.¸ ღ ♥ Min familj är min rikedom ♥ღ ¸.?°´¯)

    Du förstår inte behöver 10 sprutor minst per cykel tar ju en dagligen från dag 2 till ÄL
  • Xaxxa

    Eftersom ingen fattar sorgen jag har så skiter jag i detta nu

  • EnApelsin

    Håll tummarna för mig imorgon, då ska ja testa ett cb digital.

    Å ja hopppas så de gör ont att det ska stå "gravid" i de lilla fönstret.

    Plussade ju två gånger igår å imorse tog jag ett cb igen och ja, ett svagt pluss blev det. :)

    Så känner mig positiv inför imorgon :)

  • SecretlyMe

    Håller dom hårt för dig tjejen! :)


    EnApelsin skrev 2013-11-06 20:49:25 följande:
    Håll tummarna för mig imorgon, då ska ja testa ett cb digital.

    Å ja hopppas så de gör ont att det ska stå "gravid" i de lilla fönstret.

    Plussade ju två gånger igår å imorse tog jag ett cb igen och ja, ett svagt pluss blev det. :)

    Så känner mig positiv inför imorgon :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester