• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Xaxxa
    Jacqueline skrev 2013-11-14 08:34:14 följande:
    Vad är det för test?Svårt att säga om det är svagt rosa eller grått...kan du inte köpa ett CB eller nåt istället?

    Det är Mini-pris tydligen samma som billiga tester tydligen sa kvinnan jag pratade med, wondfo tillverkat i Kina. 25 mIu/ml. Jo funderar på CB köpa imorgon om inte m kommit men kommer inte våga testa med det förrän på lördag då för vill testa på morgon urin, fast kan man få nåt på det om det syns så svagt på Stickan som har samma känslighet som CB digital?
  • Jacqueline

    Asså när har du BIM?För man ska kunna testa med vilket urin som helst från BIM så länge man hållt sig i ca 3-4h

  • Xaxxa
    Jacqueline skrev 2013-11-14 08:34:14 följande:
    Vad är det för test?Svårt att säga om det är svagt rosa eller grått...kan du inte köpa ett CB eller nåt istället?

    Prova du trixa? Men du ser nåt iaf? Det är ju iaf något
  • Xaxxa
    Jacqueline skrev 2013-11-14 08:39:57 följande:
    Asså när har du BIM?För man ska kunna testa med vilket urin som helst från BIM så länge man hållt sig i ca 3-4h

    Hade 12-13 november så gått över 1-2 dagar.
  • Jacqueline

    Men vill man tvunget testa med morgonurin så kan man ju spara i en liten kopp på morgonen och sen ta testet nån timme senare

  • Xaxxa
    Jacqueline skrev 2013-11-14 08:41:17 följande:
    Men vill man tvunget testa med morgonurin så kan man ju spara i en liten kopp på morgonen och sen ta testet nån timme senare

    Vågar man det? Jag väntar tills lördag testdag på FF då också som rek test 18 dagar efter ÄL och nu är jag 17 dagar efter iofs. Rädslan är att m kommer när jag köpt testet så var det förra cykeln, kom hem från Apoteket och skulle testa och så hade skit m kommit..surt som f-n!
  • flingan
    huldaskarin skrev 2013-11-14 07:56:37 följande:
    Jaa, flingan, jag ser 
    Någon mer som vill titta? :)
  • AAS10
    flingan skrev 2013-11-14 07:53:35 följande:
    Vad säger ni?

     


    På andra bilden ser jag en tendens till ett streck, så kan nog vara något där =)
  • SecretlyMe

    Haha, förfinat ord, kanske ;)


    Jacqueline skrev 2013-11-14 08:27:23 följande:
    Tyckte toppentappen var väldigt trevligt med hehe

  • SecretlyMe

    Det finns två bilder från dagens test i mitt galleri. Ljuset är neddraget och skärpan tydligare på båda. Någon som vill kika och säga vad ni tror? Borde det inte ha ökat i styrka från testet i förrgår..?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester