• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Serahjay
    moeee skrev 2014-08-20 10:14:09 följande:

    Behöver er hjälp tjejer! Tyckte jag såg nåt, men på bild ser jag absolut ingenting, vad säger ni? Vet inte när jag har bim, men slutade med p-piller 15 juli och fortfarande ingen mens i sikte. Blir tokig här!!


    Ser tyvärr inget :(
  • moeee
    Serahjay skrev 2014-08-20 10:39:58 följande:
    Ser tyvärr inget :(
    Misstänkte det, och egentligen gör det mig inget om bara den där mensen kunde komma så man kan börja försöka på riktigt!! :)
  • Serahjay
    moeee skrev 2014-08-20 10:47:07 följande:

    Misstänkte det, och egentligen gör det mig inget om bara den där mensen kunde komma så man kan börja försöka på riktigt!! :)


    Jag förstår. Jag vet egentligen inte heller när jag ska ha mens. Sist jag blödde var 1 augusti och det bar efter ett missfall. Antar att det slutade med mens. Vet inte hur aånt funkar men hade iaf äl. Ser du på mina?
  • dagg03
    Serahjay skrev 2014-08-20 09:57:37 följande:
    apotekets...

    testlagret
    Ser något väldigt, väldigt svagt. Skulle kunna vara något men skulle också kunna vara torkstreck. 
  • moeee
    Serahjay skrev 2014-08-20 11:03:14 följande:
    Jag förstår. Jag vet egentligen inte heller när jag ska ha mens. Sist jag blödde var 1 augusti och det bar efter ett missfall. Antar att det slutade med mens. Vet inte hur aånt funkar men hade iaf äl. Ser du på mina?
    usch vad hemskt :( håller tummarna för att det tar sig snart igen då! jag tycker faktiskt att jag ser en skugga på första bilden, andra har jag svårare att se på... men jag litar inte på vad jag själv ser längre haha :)
  • Serahjay
    dagg03 skrev 2014-08-20 11:24:41 följande:

    Ser något väldigt, väldigt svagt. Skulle kunna vara något men skulle också kunna vara torkstreck. 


    Ja det jag är rädd för. Men än är det inte över. Gissar på att jag är på bim-5. Ca äl+11
  • Sofia12310



    Hjälp! Vad tror ni? Man blir ju galen när man sitter och stirrar! 


    Vilket test rekommenderar ni? Tänkte köpa från apoteket idag och testa igen på torsdag morgon! 

  • Staffelove

    Jag har testat med Apotekets hjärta och Aco preg litar dock inte på dom då jag har fått tydliga streck med dom inom 5 minuter och en vecka senare inget streck alls:( mycket märkligt

  • Nimah
    Sofia12310 skrev 2014-08-20 11:48:04 följande:



    Hjälp! Vad tror ni? Man blir ju galen när man sitter och stirrar! 


    Vilket test rekommenderar ni? Tänkte köpa från apoteket idag och testa igen på torsdag morgon! 


    Kanske en skugga där? Jag skulle satsa på ett digitalt! Finns både med veckor och med plus eller minus som är billigare.
  • Serahjay
    Sofia12310 skrev 2014-08-20 11:48:04 följande:

    Hjälp! Vad tror ni? Man blir ju galen när man sitter och stirrar! 

    Vilket test rekommenderar ni? Tänkte köpa från apoteket idag och testa igen på torsdag morgon! 


    Ser absolut något!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester