• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Nimah
    Staffelove skrev 2014-08-21 13:35:54 följande:

    Behöver hjälp nu blir tokig på min kropp så fort jag tar test med stavar så får jag sjukt svaga streck får ni andra så också? Då hoppas man ju lite men nu borde strecket vara starkt då jag har BIM på söndag. Jag provade också testlagrets sticka såg inget på den:(


    Testlsgrets stavar vekar vara opålitliga. Finns massor ned exempel på det här i tråden. Vissa har fått sådana streck även när de testat med vatten. Är det blankt på stickorna skulle jag litat på dem mer än staven, även om det är tråkigt.
  • Staffelove

    Ja precis det e det som är konstigt så fort jag använder stavar så får jag svaga streck och därför fortsatt att testa mig.

  • isabellab

    Har du tagit något digitalt då? Kanske är tryggast.


    Staffelove skrev 2014-08-21 14:08:05 följande:

    Ja precis det e det som är konstigt så fort jag använder stavar så får jag svaga streck och därför fortsatt att testa mig.


  • Staffelove

    Nej har inte testat det jag väntar tills på måndag om inte mensen dyker upp så blir det ett digital:)

  • Serahjay

    Hjälp! Jag har fått ett svagt streck med testlagrets stav. Men kan inte se om det är rött eller grått. Ska jag ta det som negativt?

  • Serahjay

    Jo massvis men kan inte lägga upp :( min dator är sönder och det går ibte å lägga upp genom telefonen eller plattan...


    jo mass
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester