• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Malvik
    trollefur skrev 2014-09-21 10:28:26 följande:

    Behöver några extra ögon lr nån som kan mixtra lite med bilden! Har haft så sjukt svullna och ont i brösten ett par dagar nu. Så har mina tidigare graviditeter startat iaf :) får se

    php95gKn271042.jpg


    Kan tyvärr inte se något, ta ett nytt rakt uppifrån. Syns det något i verkligheten?
  • Malvik
    kanien skrev 2014-09-21 11:00:16 följande:

    Vad tror ni?!?? Syns tyyydligt en skugga irl! phpKgVq5x77225.jpg


    Tycker mig se ett svagt streck, jag fick också ett svagt streck som syntes på bild igår (Bilden finns längta bak i tråden från igår)., men testade sen neg på CB i morse. Avvakta någon dag...
  • louisep87


    Iofs så var detta den 17 september. Ingen som ser något på det här? Jag kan skymta något iaf.
  • Annette79
    kanien skrev 2014-09-21 11:00:16 följande:

    Vad tror ni?!?? Syns tyyydligt en skugga irl! phpKgVq5x77225.jpg


    Tycker det ser lovande ut, hoppas det blir starkare om några dagar :))
  • trollefur
    Malvik skrev 2014-09-21 10:53:17 följande:
    Kan tyvärr inte se något, ta ett nytt rakt uppifrån. Syns det något i verkligheten?
    Jag tycker mig se en liten skugga irl, men det syns inte på kortet! Eller så ser jag i syne bara för att jag vill så jävla mycket :) får vänta några dagar och testa igen! Känner lite att min kropp spelar mig ett väldans spratt nu om jag inte skulle vara gravid!
  • Malvik
    aj 378 skrev 2014-09-21 12:44:09 följande:

    Vad tror ni? smile1.gifphpIVjblW02561.jpg


    Ser ju lovande ut!
  • KnytetsMamma
    Kunde inte hålla mig, någon som ser något eller kan trixa lite? Är förmodligen på BIM-4 eller BIM-3.
    Inte taget med morgonurin utan jag har ätit frukost och druckit te efter jag kissat när jag gick upp. Jag tycker mig se ett svagt streck men är det ett önsketänkande?!




Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester