• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • skorstenen

    Mailde testlagret o de vill ha in mina test för att kolla på dem. Så har ni med batch 140803 så mailat dem och skriv att de visat fel (om d nu gjort det) så de kan få in dem o utreda dem.

    Dock är det nog bara ett av mina som visat fel då jag har haft svagt positivt i förrgår men som man kan se en stegring till idag. Ska köra o köpa digitalt så fort apoteket öppnar!!

  • skorstenen

    Ni måste lugna mig nu. Blev sjukt nojig att jag blir lurad av testen. Men det i mitten är ett annat batch nr. Så jag borde ju vara gravid? Överst är första jag tog. Andra är med ett annat batch nr o underst är taget nu imorse. Visst ser det ut som att det stegras?

  • skorstenen
    Marri93 skrev 2014-10-05 22:31:01 följande:

    Nu har jag har fått som en mindre mens. kom igår kväll och idag nu :(

    Mina plus på testlagrets var nog falska eller så fick jag missfall. Men skönt att det kom fort iaf :/

     


    Blöder du mkt? Min moster hade mens första 3 månaderna av sin graviditet.
  • fashionista

    Bim + 2 idag :-/ vart är mensen? Hade fullt utslag på ÄL tester en vecka före BIM... Så borde haft sen ÄL?

  • blomman02
    fashionista skrev 2014-10-06 08:04:32 följande:

    Bim + 2 idag :-/ vart är mensen? Hade fullt utslag på ÄL tester en vecka före BIM... Så borde haft sen ÄL? phpFKItba43027.jpg


    Låter som sen äl. Bara att vänta några dagar till och börja testa igen ;)
  • Lisa 236
    Hej... sjukt orolig.... i morse testade jag igen... ja  vet man blir testningsnarkomsan... Teatade med tre olika.... Alla tre säger positivt så klart men de är svagare än igår.... vad är det som händer? Dock ingen mens i sikte. Vad händer om båda blasto fäster först och den ena dör blir det mindre hcg tillfälligt då? eller så går det inte vägen denna gång heller ..... AAAh blir så ledsen
  • Zarina
    fashionista skrev 2014-10-06 09:04:32 följande:

    Bim + 2 idag :-/ vart är mensen? Hade fullt utslag på ÄL tester en vecka före BIM... Så borde haft sen ÄL? phpFKItba43027.jpg


    Om du hade fullt utslag på äl test för en vecka sedan så har du ju inte bim nu, utan om en vecka...!!
  • Marri93
    skorstenen skrev 2014-10-06 06:23:31 följande:
    Blöder du mkt? Min moster hade mens första 3 månaderna av sin graviditet.

    Nja inte som jag brukar iaf.


    Mest när jag går på toa.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester