• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Silverguld
    Silverguld skrev 2015-01-27 13:50:34 följande:
    Nu kunde jag inte hålla mig i några dagar så höll mig i några timmar och gjorde ett test från RFSU (de tidigare är från testlagret) och även detta syns det ett svagt streck på, trots att det inte är morgonurin.. Hoppas hoppas!!! Men vad säger ni om det understa testet?
    Fick inte in bilden.. Här är den! Det syns tydligare IRL.. Är det tillräckligt för positivt? med tanke på att det inte är morgonurin heller. Blir knäpp!
  • halmstadcarro
    Silverguld skrev 2015-01-27 13:57:00 följande:
    Fick inte in bilden.. Här är den! Det syns tydligare IRL.. Är det tillräckligt för positivt? med tanke på att det inte är morgonurin heller. Blir knäpp!
    Självklart är du gravid! :) grattis!!
  • isabellab

    Ser ingen bild.


    JosefineCarolina skrev 2015-01-27 14:37:31 följande:

    Hur tolkar ni testet nedan(hoppas länken till galleriet funkar)? 1 dag innan BIM, tagit för tio minuter sedan(alltså inte morgonurin) efter att jag mått vansinnigt illa i ett par dagar(varit hemma från jobbet då jag trott det var magsjuka)

    www.familjeliv.se/user/gallery/view/5236388


  • linizzzzzz

    Hej.

    Tog nyss ett test, har slutat med minipiller för en dryg månad sen och vet inte riktigt när mensen ska komma. Har haft lite symptom och tog ett test nu på eftermiddagen.

    Vad tror ni? Väldigt svagt ju.

  • isabellab

    Gravid!! Grattis!


    linizzzzzz skrev 2015-01-27 15:30:26 följande:

    Hej.

    Tog nyss ett test, har slutat med minipiller för en dryg månad sen och vet inte riktigt när mensen ska komma. Har haft lite symptom och tog ett test nu på eftermiddagen.

    Vad tror ni? Väldigt svagt ju.


  • isabellab

    Du är jättegravid ;). Grattis!


    JosefineCarolina skrev 2015-01-27 15:48:11 följande:

    Försöker genom appen med bild.


Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester