• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Bullen11

    Fick detta svaaaga streck idag (bim-2 ungefär). Trodde dock mensen kom igår (några dagar tidigare alltså), hade bruna blödningar och så även idag men den har liksom inte kommit igång.... Någon som har erfarenhet av detta?? Är det ett tidigt mf?

  • LittleMommy
    Bullen11 skrev 2015-02-06 21:17:08 följande:

    Fick detta svaaaga streck idag (bim-2 ungefär). Trodde dock mensen kom igår (några dagar tidigare alltså), hade bruna blödningar och så även idag men den har liksom inte kommit igång.... Någon som har erfarenhet av detta?? Är det ett tidigt mf?


    Precis sådär såg mitt test jag tog idag ut!

    Så undrar lite som du.
  • halmstadcarro
    Hallonmaja skrev 2015-02-06 20:23:45 följande:

    Någon som kan säga något om mina? Ett från igår och ett från idag. Översta från igår och dagens är väl helt blankt?


    Jag ser på båda :) men e de test från testlagret så tycker jag du ska prova ett annat märke. Vatt mkt dåligt med dem :(

    Håller tummarna!
  • Bullen11

    Tog ett imorse och tyckte mig ana ett svaaagt streck då. Tog ett nytt tidigare ikväll (det på bilden) och det var tydligare... ska testa imorgon igen.

  • LittleMommy
    Bullen11 skrev 2015-02-06 21:22:21 följande:

    Tog ett imorse och tyckte mig ana ett svaaagt streck då. Tog ett nytt tidigare ikväll (det på bilden) och det var tydligare... ska testa imorgon igen.


    Samma här.

    Hoppas det inte bara är spökstreck lr färgrester.

    Man bli ju nojig :P
  • Hallonmaja
    halmstadcarro skrev 2015-02-06 21:20:29 följande:
    Jag ser på båda :) men e de test från testlagret så tycker jag du ska prova ett annat märke. Vatt mkt dåligt med dem :(

    Håller tummarna!
    Tog ett nytt test nu ikväll och det syns liite mera nu. Till och med maken såg nu. Dock svårt fånga på bild. Blir att ta ett digitalt imorgon!

  • HCS
    josefinkni skrev 2015-02-06 20:06:55 följande:

    Ingen som kan säga något om mitt?


    Jag ser en skugga och jag har fått liknande jättesvagt som varit positivt, men även spök på dessa så vågar inte säga... Är detta original eller är den trixad? Man kan ta isär testet och kolla om linjen är blåfärgad eller åt det rosa hållet, rosa/grå så brukar det vara spök..

    Håller tummarna för att det är positivt!
  • teessii


    Inbillar jag mig eller är där något väldigt väldigt vääääldigt svagt? Hahah
  • Amazinglife
    teessii skrev 2015-02-06 22:15:17 följande:



    Inbillar jag mig eller är där något väldigt väldigt vääääldigt svagt? Hahah


    Oj va många ;) ser ut som mina, kolla LOT nr, vi e många som haft problem med spök på 141112..
  • MissMf
    Hallonmaja skrev 2015-02-06 21:30:33 följande:
    Tog ett nytt test nu ikväll och det syns liite mera nu. Till och med maken såg nu. Dock svårt fånga på bild. Blir att ta ett digitalt imorgon!

    Hoppas! :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester