• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • gabspo
    frestelsen skrev 2015-04-02 17:53:47 följande:

    Äl om några dagar. Inte plus på den än


    Tack för svar! :) Får testa igen imorgon/övermorgon. Här är några minuter senare...
  • frestelsen

    De är ju ett starkt streck men så tunt. Jag är inte så bra på äl test.. men tror inte de är positivt. Pröva att googla runt på samma märke o se. Är testlagret va?


    gabspo skrev 2015-04-02 17:59:45 följande:

    Tack för svar! :) Får testa igen imorgon/övermorgon. Här är några minuter senare...


  • gabspo
    frestelsen skrev 2015-04-02 18:28:27 följande:

    De är ju ett starkt streck men så tunt. Jag är inte så bra på äl test.. men tror inte de är positivt. Pröva att googla runt på samma märke o se. Är testlagret va?


    Sist vi prickade äl när jag testade så fick jag också ett tunt streck haha verkar bli så för mig :) Tyvärr slutade det i missfall... Tack för tipsen! Ska absolut googla runt nu :)
  • frestelsen
    gabspo skrev 2015-04-02 18:30:58 följande:

    Sist vi prickade äl när jag testade så fick jag också ett tunt streck haha verkar bli så för mig :) Tyvärr slutade det i missfall... Tack för tipsen! Ska absolut googla runt nu :)


    gabspo skrev 2015-04-02 18:30:58 följande:

    Sist vi prickade äl när jag testade så fick jag också ett tunt streck haha verkar bli så för mig :) Tyvärr slutade det i missfall... Tack för tipsen! Ska absolut googla runt nu :)


    Ja du kanske missar när de är som starkast. Sen är man ju fertil fler dar innan o nån dag efter med. Bara o nuppa:D
  • Iustitiae
    aurorasmamma skrev 2015-04-02 16:51:04 följande:
    Hur går de för dig?
    Har inte testat något mer, väntar på att clearblue plus ska dyka ner i brevlådan men verkar som att jag får vänta tills på tisdag. själv då? Äl snart?
  • Karoloina

    Någon som ser något? Bim-4 idag. Förra grav (missfall) fick jag inte plus förrän på bim... men kunde inte hålla mig längre Skrattande 5e inseminationen. Tar det sig inte nu blir det IVF

  • Paap
    Greifing skrev 2015-04-02 20:55:11 följande:

    Hejsan!

    Jag skulle behöva lite hjälp från andra ögon.

    Är det nån som ser nått på denna?

    phpfRjgSF67292.jpg


    Jag ser men kan inte avgöra färgen, kan vara spök
  • Greifing

    Känns som ett spök. Jag ser det liiite bättre i verkligheten. Det är ju så att jag tog detta bara för att jag tyckte känna symtom. Jag har inte beräknad mens försen kring den 10e. Och jag har kopparspiral.. Chansen att det är nått är liten känns det som. 


  • Karoloina
    Greifing skrev 2015-04-02 20:55:11 följande:

    Hejsan!

    Jag skulle behöva lite hjälp från andra ögon.

    Är det nån som ser nått på denna?


    Så får jag alltid på de men det har aldrig vart något så är nog spökstreck... :(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester