• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • 1900920802

    Jaa jag hoppas de inte är missfall, men de var ju endå 14 dagar sen min sista " mens " eller blödnings första dag , om de hade vart ett tidigt tidigt missfall så hade väl alla gravsymptom ha försvunnit nu? Men ist märker jag bara mer och mer symptomer!

  • Elyssa81
    colorinne skrev 2015-08-10 08:14:19 följande:

    Samma test 4 minuter senare... phpJ8B6j358528.jpg


    Hm, ser grått ut! Kan vara spök tyvärr!
  • limegrön
    colorinne skrev 2015-08-10 08:14:19 följande:

    Samma test 4 minuter senare...


    Ser inget på de två översta men på detta ser jag en skugga. Vilken dag är du på?
  • colorinne
    limegrön skrev 2015-08-10 08:23:37 följande:
    Ser inget på de två översta men på detta ser jag en skugga. Vilken dag är du på?
    Bim-3 så det är fortfarande förtidigt att testa såklart...men man kan ju inte låta bli. Tack för att du tittade!
  • colorinne
    Elyssa81 skrev 2015-08-10 08:19:42 följande:
    Hm, ser grått ut! Kan vara spök tyvärr!
    Ok:/ det var det jag misstänkte. Dumma testlagrets, dessa var de sista jag köpte därifrån! Mina test har stegrat de senaste dagarna men är antagligen bara spökstreck alltihop för digitalt visade neg häromdagen:(
  • Ted19

    Det här ser ut som början till ett plus i mina ögon. Allra helst om du är minus bim. Testa igen imorgon! :)


    colorinne skrev 2015-08-10 08:14:19 följande:

    Samma test 4 minuter senare...


  • colorinne
    Ted19 skrev 2015-08-10 09:13:14 följande:

    Det här ser ut som början till ett plus i mina ögon. Allra helst om du är minus bim. Testa igen imorgon! :)


    Tror du det? Jag kanske ska ta ett test imorgon också, hade tänkt vänta tills efter BIM eftersom jag var så säker på att det var som alla säger här -spökstreck:( Dock så är testet torkat nu men strecket är rosa och inte grått men som sagt nu är det ju torkat. Blir knäpp på detta x)
  • Symetrical
    colorinne skrev 2015-08-10 09:25:15 följande:
    Tror du det? Jag kanske ska ta ett test imorgon också, hade tänkt vänta tills efter BIM eftersom jag var så säker på att det var som alla säger här -spökstreck:( Dock så är testet torkat nu men strecket är rosa och inte grått men som sagt nu är det ju torkat. Blir knäpp på detta x)
    Tror också att det kan vara början på ett plus! Såhär såg mina från testlagrets ut uppifrån på äl +8, +9, +11, +13 och +15.

    Håller tummarna för dig!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester