• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • frestelsen
    Miss Maria skrev 2016-09-28 08:10:58 följande:

    Finns nåt där....Och om du inte är säker på vilken dag du är så skulle jag om jag vore du inte tappa hoppet!


    Tack va du är rar<3

    Är på cd 27 och haft en cykel på 29 senaste månaderna. Men kan bli 31. Har vart bortrest så vi hade sex sista gången cd 14,. Så kan ju inte haft äl många dagar senare. Jag tippar på cd 15-16.

    När fick plus för ett år sen tycker jag mig ana på bim-4 och sen fick jag neg på digitalt. Tog ett test utomlands på bim som va svagt men vet inte va de mäter ifrån.

    Bild på de testet. Så man kan ju få svagt på bim. Dock vart det ett ma senare

  • Miss Maria
    frestelsen skrev 2016-09-28 08:26:39 följande:

    Tack va du är rar<3

    Är på cd 27 och haft en cykel på 29 senaste månaderna. Men kan bli 31. Har vart bortrest så vi hade sex sista gången cd 14,. Så kan ju inte haft äl många dagar senare. Jag tippar på cd 15-16.

    När fick plus för ett år sen tycker jag mig ana på bim-4 och sen fick jag neg på digitalt. Tog ett test utomlands på bim som va svagt men vet inte va de mäter ifrån.

    Bild på de testet. Så man kan ju få svagt på bim. Dock vart det ett ma senare


    Jag är helt övertygad om att det är ett plus <3
  • frestelsen
    Miss Maria skrev 2016-09-28 07:41:07 följande:

    Positivt ältest va?


    Har jag missat något? Men va du inte gravid?
  • Lillbusan87


    Hej!!

    Hoppas det är ok om man ansluter sig. Jag å min man är på vårt tredje försök nu, och jag har testat med CB Plus igår em och nu på morgonen. Va tror ni? Kan det va ett plus eller helt enkelt ett spökstreck? Bim -4... Å har helt klart symptom på att mensen är på g.. Men man vet ju aldrig. Helt ny på det här med tester. :)
  • HCS
    Michaelaan skrev 2016-09-28 05:59:51 följande:

    Hejsan!! Behöver lite hjälp att kolla på detta test! Är BIM+4 och fick detta test idag på morgonen. Vad tror ni är det 2 streck eller inbillar jag mig?


    Du är gravid, Grattis!!
  • HCS
    Elinmarie skrev 2016-09-28 05:56:55 följande:

    Hej alla! Tog ett nytt imorse igen, har inte vågat säga något till sambon än då jag fortfarande är osäker om de verkligen är positivt., denna gång testade jag med Apotekets märke och nu även de visade ett tunt tunt streck??


    Klart positivt, Grattis!
  • Helen3
    Lillbusan87 skrev 2016-09-28 08:44:12 följande:

    Hej!!

    Hoppas det är ok om man ansluter sig. Jag å min man är på vårt tredje försök nu, och jag har testat med CB Plus igår em och nu på morgonen. Va tror ni? Kan det va ett plus eller helt enkelt ett spökstreck? Bim -4... Å har helt klart symptom på att mensen är på g.. Men man vet ju aldrig. Helt ny på det här med tester. :)


    Tycker helt klart det ser positivt ut :)
  • HCS
    Lillbusan87 skrev 2016-09-28 08:44:12 följande:
    Hej!!

    Hoppas det är ok om man ansluter sig. Jag å min man är på vårt tredje försök nu, och jag har testat med CB Plus igår em och nu på morgonen. Va tror ni? Kan det va ett plus eller helt enkelt ett spökstreck? Bim -4... Å har helt klart symptom på att mensen är på g.. Men man vet ju aldrig. Helt ny på det här med tester. :)
    Jag tycker det ser ut som ett positivt test. Dock litar jag inte riktigt på dessa svaga, Hoppas mensen uteblir!
  • HCS
    frestelsen skrev 2016-09-28 05:45:55 följande:

    Tyvärr svagare, nästan osynligt särskilt här på fl..

    Så blev inget


    Jag kan ju ana nåt svagt där, men det kanske ändå borde vara starkare.. Håller tummarna för att det ändå är något! :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester