• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Trullis82

    Så roligt det är att se allas tester.. man blir så varm i kroppen för man sitter själv och väntar på det positiva svaret.

    Jag har dock testat 3 ggr och alla negativt. Troligen för att det varit för tidigt.

    Har BIM imorgon men märker inga symptom på att den är på ingång så jag håller en tumme

  • Jooosen
    lillainna skrev 2017-09-02 15:02:05 följande:

    Vad tror ni?


    Plus!! Grattis
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • sw1986
    Hf84 skrev 2017-09-02 00:20:27 följande:

    Jag fick missfall. Så det va positivt

    Fick gravid 1-2 på digitalt, och precis det jag menade med bilden syns ingenting längre. Jaja..


    Jaha hade missat ditt digitala. Beklagar. Fick tidigt MF i februari men plussade direkt efter igen! Ge inte upp!!
  • Hf84
    sw1986 skrev 2017-09-02 16:37:55 följande:

    Jaha hade missat ditt digitala. Beklagar. Fick tidigt MF i februari men plussade direkt efter igen! Ge inte upp!!


    Ja la aldrig upp det gick så snabbt, dagen efter började jag blöda och varit så svagt hela. Så kände det på mig. Är absolut ingen panik här har två barn hemma varav en inte ens 1 år:) skönt att du plussade efter MF.
  • hannaa2017

    Hej tjejer, vad tror ni om detta? 
    Det är tidigt om det är ett plus och dessutom kvällsurinen. Så ja. Än vågar man knappt hoppas.. :)

  • Ninniisen
    hannaa2017 skrev 2017-09-02 20:17:56 följande:

    Hej tjejer, vad tror ni om detta? 

    Det är tidigt om det är ett plus och dessutom kvällsurinen. Så ja. Än vågar man knappt hoppas.. :)


    Jag skymtar något. Sen vill jag tillägga att jag får alltid starkare resultat på kvällen så det där med att det måste vara morgonurin för att det ska bli rätt lyssnar inte jag på.
    ° ★ Izabelle ° ★ Felicia ° ★ Gabriel ° ★ Alice ° ★ Emmy ° ★ Freja
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester