• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Gabriela11
    Anehhs skrev 2018-02-04 11:01:43 följande:

    Fick en liten chock idag... men en glad sådan förstås<3


    Det ser positivt ut! Grattis!! När har du BIM?
  • ginana01

    Hej

    Testade idag med CB vecko indikator och det stog inte gravid

    Men jag kunde inte låta bli och pilla på testet och när jag öppnade

    Så såg det ut såhär

    Vad ska det betyda?

  • Anehhs
    Gabriela11 skrev 2018-02-04 12:06:18 följande:

    Det ser positivt ut! Grattis!! När har du BIM?


    Tack! Jag är på BIM+2 :)
  • My102

    Kan detta verkligen stämma?? Har tagit babyplans tidiga (mäter från 10) grav test i några mornar nu och har vad jag vet aldrig fått en tillstymmelse till streck! (BIM troligtvis onsdag) och imorse fick jag även neg men så tog jag ett nu på ett nu på eftermiddagen.

    Och fick nu detta. Nån med erfarenhet av babyplan tidiga? För jag tog ett till test på en gång och det var blankt och även CB digital (jag blev så jäkla ivrig! Försökt i över två år!) men det sa ?inte gravid)

    Kan testet vara fel?!

  • beso
    My102 skrev 2018-02-04 16:02:13 följande:

    Kan detta verkligen stämma?? Har tagit babyplans tidiga (mäter från 10) grav test i några mornar nu och har vad jag vet aldrig fått en tillstymmelse till streck! (BIM troligtvis onsdag) och imorse fick jag även neg men så tog jag ett nu på ett nu på eftermiddagen.

    Och fick nu detta. Nån med erfarenhet av babyplan tidiga? För jag tog ett till test på en gång och det var blankt och även CB digital (jag blev så jäkla ivrig! Försökt i över två år!) men det sa ?inte gravid)

    Kan testet vara fel?!


    Tog du alla testen i samma urin som du samlat?
  • Meej
    My102 skrev 2018-02-04 16:02:13 följande:

    Kan detta verkligen stämma?? Har tagit babyplans tidiga (mäter från 10) grav test i några mornar nu och har vad jag vet aldrig fått en tillstymmelse till streck! (BIM troligtvis onsdag) och imorse fick jag även neg men så tog jag ett nu på ett nu på eftermiddagen.

    Och fick nu detta. Nån med erfarenhet av babyplan tidiga? För jag tog ett till test på en gång och det var blankt och även CB digital (jag blev så jäkla ivrig! Försökt i över två år!) men det sa ?inte gravid)

    Kan testet vara fel?!


    Vänta till imorgonbitti och testa igen! Det kan ju helt enkelt vara så tidigt att det är därför det inte ger utslag på de andra testen. Drick så lite du kan resten av kvällen så är det superkoncentrerat när du vaknar!
  • My102
    beso skrev 2018-02-04 16:13:09 följande:

    Tog du alla testen i samma urin som du samlat?


    Japp! Alla test i samma urin, jag var väldigt snabb!
  • ettplustre
    Sommaren12 skrev 2018-02-03 19:07:08 följande:

    Njaaa... Jag tycker jag anar något väldigt svagt men för tidigt att säga. Testa igen om några dagar. :)


    Tack för svar, avvaktar några dagar till och hoppas på det bästa! :)
  • My102
    Meej skrev 2018-02-04 16:21:20 följande:

    Vänta till imorgonbitti och testa igen! Det kan ju helt enkelt vara så tidigt att det är därför det inte ger utslag på de andra testen. Drick så lite du kan resten av kvällen så är det superkoncentrerat när du vaknar!


    Jag är en hejare på att alltid dricka så mycket vätska så tack för tipset! Ska göra det :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester