• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Emhy89
    My102 skrev 2018-02-06 11:04:48 följande:

    Köp aldrig babyplan tidiga test! Tog ju ett söndags och fick ett solklart plus. Idag har jag fått spottings! Mens på G. Fy fan.. besvikelsen är total.


    Men fy, fruktansvärt jobbigt =( 
  • ginana01

    Tog det övrersta tertet igår och det visa ingen

    Men det andra blev så hör efter nån timma

  • Mandiiisen
    ginana01 skrev 2018-02-06 17:10:59 följande:

    Tog det övrersta tertet igår och det visa ingen

    Men det andra blev så hör efter nån timma


    Ta ett nytt test imorgon. Du kan inte läsa av efter så lång tid. :)
  • Sommaren12
    My102 skrev 2018-02-06 11:04:48 följande:

    Köp aldrig babyplan tidiga test! Tog ju ett söndags och fick ett solklart plus. Idag har jag fått spottings! Mens på G. Fy fan.. besvikelsen är total.


    När är bim? Det kan inte va nidblödning?
  • Sommaren12

    Lägger in bild på typiskt spökstreck på CB. Hade ett liggande och tog det i brist på annat i morse, annars undviker jag just CB. Blev ett svagt svagt streck som var svårt att fånga på bild men syns mer irl och när man redigerar (som på bilden). Mensen kom några timmar senare. Gott råd till er som liksom jag gillar att överanalysera test: använd inte CB! Förutom digital. ;)

  • Femblirsex14

    [quote=78441299][quote-nick]nattanattae skrev 2018-02-06 19:09:10 följande:[/quote-nick][/quote]

    Tycker jag anar ngt väldigt svagt. När har du bim?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester