• Just me

    Tips och råd för oss som har iphone! :)

    Hej! Har inte sett att det ska finnas liknande tråd här så jag startar en för oss med iphone där vi kan dela med oss lite tips och tricks.... Det finns sååå otroligt mycket i den lilla manicken som man knappt har någon aning om så det skulle vara kul om vi kunde dela med oss! Många har fått grepp och kan allt eller det mesta,andra som mig har haft iphone ett bra tag men lär sig fortfarande och blir lika paff varje gå g och andra är helt nybörjare! Hoppas att det finns fler som tycker att det skulle vara kul med den här tråden och vill dela med sig! Jag tex lärde mig för inte så länge sedan att man kan knäppa kort när man vistas på en sida så istället för att kopiera kan man då knäppa och det spars i kamera albumen...hade haft telen i 1,5 år och inte vetat om det... Haha...

  • Svar på tråden Tips och råd för oss som har iphone! :)
  • Just me

    Letar efter en headset som julklapp till min mamma. Inte hörlurar utan en sån där "snäcka" Har försökt att googla men hittar bara hörlurar. Tradera hade på köp nu men de kommer från Kina eller Japan och kan ta 2-4 veckor...suck!

  • Just me

    Tack! 24.se hade visst. Tycker dock att det är konstig att inte apple har egna headset,skumt! Har du eller någon annan här testat de där pennorna man kan använda till iphone? Finns det någon bra? Beställde nå skit för ca 2 år sen från Tradera (Kina) och den funkade inte alls bra..man fick trycka riktigt hårt för att det överhuvudtaget skulle hända något och inte alla gånger heller

  • trollkarl

    @ Bella

    Min erfarenhet är att det e lönlöst men pennorna..
    Men ett tips, om hon ska köra med singel headset så köp dammskydd till henne. Finns på 24.

  • trollkarl

    @ Bella

    Varsegod
    Sen plastfilm till bak o fram för o skydda glaset. Kostar inte många kronor.

  • heter

    Har ett stort problem. Har iTunes på en dator med 4000 sånger som är endera från egna cd-skivor eller köpta på iTunes så det är inget skumt. Jag ville flytta allt från dator A till dator B och kopierade allt till ett externminne och flyttade till dator B förut. Vissa låtar funkar och på andra står det nåt om att iTunes inte kan lokalisera filen och dom går inte att spela alltså. Gjorde om samma procedur i går och raderade itunes på dator B  först (som inte hade funkat tidigare) och la in allt på nytt igen med den nya kopian. Samma problem. Varför hittar den inte alla sånger??? Hur ska jag fixa det här?

  • Just me

    Johansson92: hm..där ser man! Många som verkar bli drabbade Har jag fel eller var Telia bättre förrut?!

Svar på tråden Tips och råd för oss som har iphone! :)