• Just me

    Tips och råd för oss som har iphone! :)

    Hej! Har inte sett att det ska finnas liknande tråd här så jag startar en för oss med iphone där vi kan dela med oss lite tips och tricks.... Det finns sååå otroligt mycket i den lilla manicken som man knappt har någon aning om så det skulle vara kul om vi kunde dela med oss! Många har fått grepp och kan allt eller det mesta,andra som mig har haft iphone ett bra tag men lär sig fortfarande och blir lika paff varje gå g och andra är helt nybörjare! Hoppas att det finns fler som tycker att det skulle vara kul med den här tråden och vill dela med sig! Jag tex lärde mig för inte så länge sedan att man kan knäppa kort när man vistas på en sida så istället för att kopiera kan man då knäppa och det spars i kamera albumen...hade haft telen i 1,5 år och inte vetat om det... Haha...

  • Svar på tråden Tips och råd för oss som har iphone! :)
  • trollkarl

    @ Malin

    Jag hojtar här så fort jag vet nåt, som jag alltid gör

  • Flisan79

    Silveremma: har samma favvospel just nu. Piperoll! Har du sett att det finns Piperoll winter och Piperoll 2. Sistnämnda kostar iofs 7 spänn men känns ju överkomligt. Har snart guldstjärnor på alla banor så vete sjutton vad jag ska göra sen.

  • colin2010

    @trollkar
    Läste nån stans att laddas batteriet ur när den är jailbreakad å du ej har en dator i närheten aågår den j st starta. Att man var tvungen att starta telefonen
    Ed hjälp av en dator varje gång? Stämmer det

  • trollkarl

    @ Malin

    Inte numera.. Du pratar om "tethered" numer finns "untethered" sen en vecka tillbaka..

  • Mandarina

    ok nu tänkte jag för första gången uppdatera min ajfåne... har haft den i över 1 år och aldrig brytt mig om att uppdatera men nu märker jag att jag måste uppdatera för att kunna uppdatera en del appar..

    så hur gör jag?? har hört om mardrömshisorier där alla appar försvunnit osv.... och SÅNT ORKAR JAG INTE MED!!!! Just därför jag inte uppdaterat.

    Jag förstår att jag ska säkerhetskopiera.... men exakt hur gör jag?

    HAr stoppat in slaggen ajfåne - dator.....

    Hjälp mig :(      

  • trollkarl

    @ gulle

    Högerklicka på din enhet till vänster i iTunes.
    Säkerhetskopiera.
    Sen uppdatera.

Svar på tråden Tips och råd för oss som har iphone! :)