• Just me

    Tips och råd för oss som har iphone! :)

    Hej! Har inte sett att det ska finnas liknande tråd här så jag startar en för oss med iphone där vi kan dela med oss lite tips och tricks.... Det finns sååå otroligt mycket i den lilla manicken som man knappt har någon aning om så det skulle vara kul om vi kunde dela med oss! Många har fått grepp och kan allt eller det mesta,andra som mig har haft iphone ett bra tag men lär sig fortfarande och blir lika paff varje gå g och andra är helt nybörjare! Hoppas att det finns fler som tycker att det skulle vara kul med den här tråden och vill dela med sig! Jag tex lärde mig för inte så länge sedan att man kan knäppa kort när man vistas på en sida så istället för att kopiera kan man då knäppa och det spars i kamera albumen...hade haft telen i 1,5 år och inte vetat om det... Haha...

  • Svar på tråden Tips och råd för oss som har iphone! :)
  • Amy27

    Ngn som kanske vet?
    Min ljudknapp har ballat ur! Ibland reagerar den inte alls och ibland behöver jag knappt röra den för att den ska stänga av/sätta på ljudet. :-/
    Ngt jag kan göra själv eller blir det att lämna in till reparation??
    Det är en 3GS så det kanske blir billigare att köpa ny...
    Inte för att jag har råd. :(

    Usch, får panik om jag måste vara utan min iPhone....

  • She is Me

    Har läst hela tråden Oo varför stängs appar bara ner helt plötslig? Har inte gjort det innan, har en 3GS med iOS 5

  • emelyl

    Hur ofta måste man egentligen rensa cookies? Rensade för första gången för nån vecka sen (iPhone 4s inköpt i okt). Men nu får jag rensa både en o två ggr i veckan. :(

  • Chianti
    emelyl skrev 2012-02-17 20:13:04 följande:
    Hur ofta måste man egentligen rensa cookies? Rensade för första gången för nån vecka sen (iPhone 4s inköpt i okt). Men nu får jag rensa både en o två ggr i veckan. :(
    VA? Har jag aldrig gjort. VArför gör du det och hur vet du att du måste göra det?
    Min egen variant av babystepsen: www.familjeliv.se/Bloggar-9-38/b128698.html
Svar på tråden Tips och råd för oss som har iphone! :)