• Just me

    Tips och råd för oss som har iphone! :)

    Hej! Har inte sett att det ska finnas liknande tråd här så jag startar en för oss med iphone där vi kan dela med oss lite tips och tricks.... Det finns sååå otroligt mycket i den lilla manicken som man knappt har någon aning om så det skulle vara kul om vi kunde dela med oss! Många har fått grepp och kan allt eller det mesta,andra som mig har haft iphone ett bra tag men lär sig fortfarande och blir lika paff varje gå g och andra är helt nybörjare! Hoppas att det finns fler som tycker att det skulle vara kul med den här tråden och vill dela med sig! Jag tex lärde mig för inte så länge sedan att man kan knäppa kort när man vistas på en sida så istället för att kopiera kan man då knäppa och det spars i kamera albumen...hade haft telen i 1,5 år och inte vetat om det... Haha...

  • Svar på tråden Tips och råd för oss som har iphone! :)
  • emelyl

    För jag kan inte gå in på vissa sidor. Det står nått om att för många omdirigeringar sker... Frågade då här vad som kunde vara fel o fick då till svar att jag skulle rensa cookies, gjorde det o då funkade det. Men har dock behövt göra det en-två ggr/vecka nu! :/

  • fucktard

    Är det någon som har koll på game center? Jag råkade visst ladda hem dragonvale, och är naturligtvis helt fast. Man kunde lägga till vänner via facebook, men där fanns det bara en. När jag googlar står det att game center ska kunna föreslå vänner, men något sånt hittar jag inte. Hjälp!

  • fucktard
    fucktard skrev 2012-02-17 21:45:23 följande:
    Är det någon som har koll på game center? Jag råkade visst ladda hem dragonvale, och är naturligtvis helt fast. Man kunde lägga till vänner via facebook, men där fanns det bara en. När jag googlar står det att game center ska kunna föreslå vänner, men något sånt hittar jag inte. Hjälp!
    Och bara för att jag skrev det här inlägget så gick det tydligen att klicka på folks namn, vilket inte funkade sist. Skrikandes

    Haha, problemet löst alltså.
  • Lysmasken

    Hur fasiken gör jag en ny mapp ex för att samla spel, receptsidor mm? Har en 4s


    Isabelle 051204 Filippa 080401 Novalie 100825
  • Mini Pantern
    Lysmasken skrev 2012-02-17 22:04:53 följande:
    Hur fasiken gör jag en ny mapp ex för att samla spel, receptsidor mm? Har en 4s
    Isabelle 051204 Filippa 080401 Novalie 100825

    Du drar ex ett spel till ett annat spel så blir det automatisk en mapp
    Stolt 5-barnsmorsa som sköter sig själv och skiter i andra
  • Mini Pantern

    Hmm vad konstigt mitt inlägg blev. Skriver igen. Du drar tex ett spel till ett annat spel så blir det automatisk en mapp. Iaf på 4.


    Stolt 5-barnsmorsa som sköter sig själv och skiter i andra
  • Augusti1985
    mammamia78 skrev 2012-02-17 13:42:13 följande:
    Var tusan ändrar man ljudsignal för sitt alarm?? Jag har helt glömt bort och kan inte trots att jag försökt lyckas hitta på var någonstans jag ändrar. Snälla hjälp mig!!
    du går in på klockan, tryck på knappen Ändra och på den tid du vill ändra, sen är det en knapp där det står ljud :)
    Hoppas det går bra :)
  • Jonsson92
    lovemark79 skrev 2012-02-18 10:10:41 följande:
    Köp en Android! Det är mitt tips :)



    Zippa ihop kakhålet, det är mitt tips
Svar på tråden Tips och råd för oss som har iphone! :)