• Anonym (Testomanen)

    En testomans hemliga dagbok

    Välkomna hit alla ni som inte vågar skriva i den öppna dagboken.

    Min make vill inte att alla ska kunna se hur jag testar och har mig (tar minst ett graviditetstest om dagen nu) så jag har lovat att vara anonym när jag ber andra titta och analysera mina spökstreck och negativa tester. Därför tänkte jag att jag skulle starta en kompletterande tråd till de testoman och spöksträckstrådar som jag redan hänger i...

    Alla som testar och funderar är välkomna att lägga in sina tester här för analys. Helt anonymt.

  • Svar på tråden En testomans hemliga dagbok
  • Anonym (Testomanen)

    Säkert bättre att vänta tills i morgon, men vem har nånsin brytt sig om det? ;) Ser gärna ett test från dig ikväll...

  • Anonym (Önskande)

    ja jag ska försöka hinna få det ! hade velat att posten kommer innan min man kommer hem, han kommer bara säga att jag är knäpp som beställt mer hahah

  • Anonym (Testomanen)
    Anonym (Önskande) skrev 2011-12-02 12:45:37 följande:
    ja jag ska försöka hinna få det ! hade velat att posten kommer innan min man kommer hem, han kommer bara säga att jag är knäpp som beställt mer hahah
    Känner igen det där...Min man tycker också att jag är knäpp... och det kan han ju ha rätt i ;) Man bör ju vänta minst en dag, helst en vecka med att testa... man borde ju inte testa mer än en gång i månaden... men det är ju så spännande...
  • Anonym (Önskande)
    Anonym (Testomanen) skrev 2011-12-02 13:17:41 följande:
    Känner igen det där...Min man tycker också att jag är knäpp... och det kan han ju ha rätt i ;) Man bör ju vänta minst en dag, helst en vecka med att testa... man borde ju inte testa mer än en gång i månaden... men det är ju så spännande...
    ja de är aldeles för spännande. hur som helst har jag fått hem testen nu men jag ska vänta tills jag har morgon kiss imorgon tror jag.

    känner mig inte dessmer gravid, men vem vet...
  • Anonym (Testomanen)

    Hm... kvällens test var också lite skumt... och efter tiden ser det verkligen ut som att det är svagt positivt... fast det är ju efter tiden och det räknas ju inte... men det kan bli spännande i morgon... Vi får hålla tummarna för oss!

  • Anonym (Testomanen)

    Har du hunnit morgonkissa ännu önskande? Jag ser inget alls på mitt test idag *Suckar*. Det från igårkväll ligger här och ser så fint rosa ut... och så ingenting idag... Det var väl bara färgrester då...

  • Anonym (Testomanen)

    Översta är från idag. Mitten från igår kväll och längst ner från igår morse... Nu har jag verkligen hakat upp mig på det här... trodde faktiskt att det skulle synas lite tydligare idag och att det verkligen var något på g... *suckar*
    Men dagens var verkligen helt negativt.


  • Anonym (Testomanen)

    Testade idag på morgonen igen... och nog är det ett toksvagt sträck där.... så den 2:a svagt svagt plus/spök, på kvällen starkare, dagen där på helt blankt. Idag svagt,svagt plus/spök igen... nu blir jag förvirrad... ska jag utgå ifrån att det är spök då eller??? Har inte fått så här på testlagret förut. Och inga mer tester kvar till imorgon...

    Har nu beställt från babytimes trots att jag vet att jag alltid får spök på dem... hur smart är det?

    Önskar att fler ville haka på tråden...

  • fridaniklasson

    tycker att ja ser ngt men svagt.. följer tråden för den e spännande väntar på min mes sen kör vi igen.. men har haft p-spruta så får vänta ett tag på mensen säger dom :(

  • Anonym (Testomanen)
    fridaniklasson skrev 2011-12-06 11:56:21 följande:
    tycker att ja ser ngt men svagt.. följer tråden för den e spännande väntar på min mes sen kör vi igen.. men har haft p-spruta så får vänta ett tag på mensen säger dom :(
    Jag hade p-spruta för länge sen och för mig tog det extremt lång tid innan jag fick mensen tillbaka... 18månader... Jag väntar själv på att mensen ska komma igång igen efter förlossningen. Det är nu 16 månader sen.... så min kropp verkar ganska hormonkänslig...

    Mina tester är slut. De från babytimes verkar ta lång tid på sig att komma... Testlagret kommer ju omgående... tycker egentligen att de är bättre... Vet ju egentligen att det inte är något... men det känns ändå frustrerande att inte kunna kolla...
Svar på tråden En testomans hemliga dagbok