• faceprimer

    fortsättningstråd: vi som väntar marsbebis 2012 :-)

    Nu är det dags att starta en fortsättningstråd för bebisarna från: "Vi som väntar marsbebis 2012 "
    trots att det "bara" är januari just nu, så har bebisar velat titta ut lite tidigare.
    Vi håller tummar och tår allt allting kommer gå fortsatt bra för er!
      
    Allt eftersom tiden går kommer denna tråd fyllas på med våra "marsbebisar" och här kan vi prata om våra små, om tiden efter föslossning, lägga ut bilder, diskutera, stötta... Ja, i princip samma funktion som förra tråden alltså

    och vi säger VÄLKOMMNA TILL VÄRLDEN alla bebisar!
    Ni är efterlängtade!  

    _____________________________________________________
    Prat-tråden:www.familjeliv.se/Forum-11-228/m59819696.html
    Bild-tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59946875.html 
         


    I väntan på vår älskade son - mars 2012 ♥
  • Svar på tråden fortsättningstråd: vi som väntar marsbebis 2012 :-)
  • qatteriin
    bdknapp skrev 2012-04-04 18:05:28 följande:
    Jag och Gabriel  lyssnar på kent dagarna i ända här hemma haha

    Jag försökte indoktrinera Axel redan i magen! Här är det oxå kent som gäller, så fort jag orkar få igång vår sega musikdator. Nu väntar vi bara på den 25:e...
  • qatteriin
    bdknapp skrev 2012-04-04 18:05:28 följande:
    Jag och Gabriel  lyssnar på kent dagarna i ända här hemma haha

    Jag försökte indoktrinera Axel redan i magen! Här är det oxå kent som gäller, så fort jag orkar få igång vår sega musikdator. Nu väntar vi bara på den 25:e...
  • kristinka
    bdknapp skrev 2012-04-04 17:44:21 följande:
    Stanna tiden, tysta alla nätverk, stoppa trafiken.... 4 veckor gammal, 54 cm lång och 4700 gram tjock.
    Jag var tvungen att plocka fram alla kläder i stl 62 och tömma hans låda på kläder i stl 50/56.

    Det går för fort, jag hänger inte med!

     


     


    vilken sötnos!!!
    Min lilla plutt var 56,5 cm och vägde 5040 förra veckan, men 56 passar bra fortfarande  :)
  • kristinka

    Tjejer, vilka blöjor använder ni, märke?

  • handwritten

    Bdknapp så sööt

    -

    Sonen väger nu 4630g och är 56,5cm lång! Han blev 3v i söndags, konstigt nog kan han ha strl 50 i vissa kläder fortfarande

  • handwritten

    Till blöjor har jag både pampers och liberos blöjor, har inte märkt nån direkt skillnad på dom hittills

  • Stinis83

    Bdknapp, åh vad fin han är! Jag har också fått gå in på 62 nu, men vissa 56 passar fortfarande. Det känns lite vemodigt att det går så fort!

  • Marlin16

    Jag är sen i söndags kvar på BB. Hade egentligen fått åka hem idag om inget hade strulat..
    Jag är sjuk. får kanske kanske komma hem på fredag.. Dom tror jag har livmoderinfektion och jag har närmre 40graders feber trots massa medecin o antibiotika. Emma mår iaf bra. Ammar duktigt med. Lagom skönt när hon börjar suga...

  • kristinka
    Marlin16 skrev 2012-04-04 18:55:31 följande:
    Jag är sen i söndags kvar på BB. Hade egentligen fått åka hem idag om inget hade strulat..
    Jag är sjuk. får kanske kanske komma hem på fredag.. Dom tror jag har livmoderinfektion och jag har närmre 40graders feber trots massa medecin o antibiotika. Emma mår iaf bra. Ammar duktigt med. Lagom skönt när hon börjar suga...
    Uhh vad jobbigt... Krya på dig {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden fortsättningstråd: vi som väntar marsbebis 2012 :-)