• Vackert

    Sjuksköterskestudenter!


    En tråd för oss som läser till sjuksköterskor. Här kan vi ställa frågor och prata om precis allt! Välkomna Hjärta
  • Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!
  • Vackert
    JA77 skrev 2012-01-20 17:13:59 följande:

    Absolut. Men eftersom den riktade sig till studenter, och att alla andra i tråden verkade förstå vad jag menar, så anser jag inte att jag uttryckt mig så klumpigt! Skrattande

    Okok.. Studenter ja! Trevlig helg Skål All kärlek till dig. Jag bjuder på lite onödiga klumpiga kommentarer ibland jag.. Ni får ta mig som jag är Kyss 
  • Vackert
    Scream4 skrev 2012-01-20 17:10:55 följande:

    Såg det efter jag postat

    Hehe.. men jag tycker om dig iaf Tomte
  • Scream4
    Vackert skrev 2012-01-20 17:43:13 följande:

    Hehe.. men jag tycker om dig iaf Tomte

  • Scream4

    Vet någon hur man ska skriva in Kompetensbeskrivningen för legitimerade sjuksköterskor i referenslistan?

  • Vackert
    Scream4 skrev 2012-01-20 17:50:35 följande:
    Vet någon hur man ska skriva in Kompetensbeskrivningen för legitimerade sjuksköterskor i referenslistan?

    Du tror inte du kan göra en internetreferens där?
  • Scream4
    Vackert skrev 2012-01-20 18:01:27 följande:

    Du tror inte du kan göra en internetreferens där?

    Var det jag gjorde, så jag hoppas att det var rätt Är ju från Socialstyrelsens hemsida jag tagit den...
  • Vackert
    Scream4 skrev 2012-01-20 18:06:24 följande:

    Var det jag gjorde, så jag hoppas att det var rätt Är ju från Socialstyrelsens hemsida jag tagit den...

    Ja, men då ska det nog stämma Flört
  • dosed

    På min skola har vi inte ens vg.. bara g och u det tycker jag är bra! G gränsen är alltid på 70% eller 100% så den är hög ändå..

Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!