• Anonym (nöjd :))

    bukplastik, före och efter!

    här kan alla som gjort bukplastik och som vill ladda upp sina före och efterbilder.
    här kommer mina :) 
    första bilden är dagen före bukplastiken och den andra bilden är ca 3 veckor efter. 




     


     

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-06 20:43
    tack för alla fina kommenatarer. såg att jättemånga hade skrivit sedan igår så jag skriver lite här istället!
    Jag har gjort min bukplastik på strandkliniken i stockholm och jag fick betala 50 000. Jag gjorde en full bukplastik och 1 kg hud togs bort från magen. magmusklerna syddes även ihop på grund av att de hade delat sig.
  • Svar på tråden bukplastik, före och efter!
  • Anonym (nöjd :))




    bilder framifrån var det någon som ville se :)
    har ju bara gått ca en månad så jag är ju fortfarande svullen.  

  • Anonym
    infragilis skrev 2012-06-07 01:16:52 följande:
    Magmusklerna kommer att dela på sig som vanligt under graviditet. Det går alltså bra att bli gravid igen, men helst ska det ha gått minst ett år sedan sedan operationen gjordes. Det blir, som du skriver, som att gå tillbaka till ruta ett.
    Åh tack gud ske lov, jag blev lite orolig där ett tag! Jag planerar inte att bli gravid de närmaste tio åren, så under de tio åren vill jag gärna vara fin igen. ;)
  • Anonym (nöjd :))
    Schrewelius85 skrev 2012-06-07 09:21:15 följande:
    Anonym/nöjd. Har du betalt din själv? Ser ut som du typ på förebilden så blev lite nyfiken! Ser bra ut!

    jag har betalat min själv, det är jag som är TS :)
    jag betalade 50 000 
  • Anonym (Undrande)

    Ts vart gjorde du din? och hur lång resväg?

    Ska på konsultation hos kosmetik kirurgi nästa vecka!
    58 000:- går det lös för den stora!! 
    jag har ca 30 min resväg och är liiite orolig för resan hem, och alla återbesök.
    Som man läser är det jobbigt att sitta längre stunder :S 

  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-07 01:13:59 följande:
    Varför skulle du inte kunna banta bort fettet?
    Det gick inte, jag har försökt. Eller ja, kanske om jag kör size sero eller mindre? Det vet jag inte, är inte så intresserad av det. Jag bantade ned mig förra sommaren till min idealvikt som jag hade innan jag var gravid, var jättefin och smal i kroppen förutom just på magen där det var som en extra vaddering, hud och fett. Bantade ned mig sju kg till, men då såg jag rätt gräslig ut, tunn och dan, och utan vare sig byst eller rumpa eller något - men magen var kvar. Så det gick inte att banta bort fettet. I teorin kanske, men definitivt inte i praktiken.
  • Anonym (nöjd :))

     




    bytte tejpen nu på morgonen så passade på att ta bilder på snittet utan tejp på :)
    snittet är bara en månad gammalt så jag tycker det ser väldigt fint ut !
    men som jag även skrev tidigare är jag fortfarande svullen. Kirurgen sa att det kunde ta allt från 3-6 månader att se det slutgiltiga resultatet. 

      

  • Anonym (nöjd :))
    Anonym (Undrande) skrev 2012-06-07 09:47:19 följande:
    Ts vart gjorde du din? och hur lång resväg?

    Ska på konsultation hos kosmetik kirurgi nästa vecka!
    58 000:- går det lös för den stora!! 
    jag har ca 30 min resväg och är liiite orolig för resan hem, och alla återbesök.
    Som man läser är det jobbigt att sitta längre stunder :S 
    jag gjorde min i stockholm och jag bor ca 25 mil bort. Jag åkte bussen dit på morgonen och sedan blev jag hämtad av en kompis dagen efter. Jag hade inga problem att sitta i bilen 3 timmar på vägen hem.
  • vampyria2
    Anonym skrev 2012-06-07 01:13:59 följande:
    Varför skulle du inte kunna banta bort fettet?
    Troligtvis är det nog skin och det kan man inte banta bort utan operation är nödvändigt..
    Jag tränar massor och väger 57 kg men magen var ganska stor och läkaren sa att det fanns inte en chans att jag skulle kunna få bort den utan operation.
  • Anonym (Undrande)

    okej, kanske inte är så farligt med 30 min då Drömmer

Svar på tråden bukplastik, före och efter!