• Rainbow Dash

    Rengbågsförsök?

    Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.

  • Svar på tråden Rengbågsförsök?
  • Rainbow Dash
    LiveYourDreams skrev 2012-09-18 09:14:00 följande:
    Rainbow dash: testat än? :)
    Nej. Jag hade gärna gjort det men frugan säger nej. Har BIM i morgon och hon vill ej testa  innan. Med förra barnet testade vi innan BIM och fick negativt och hon blev besviken. Kommer nog inte testa förrän torsdag morgon då vi kan göra det tillsammans. Bara nu inte mensen kommer innan dess..
  • LiveYourDreams

    Har molvärk o ömma bröstvårtor. Är på bim -3 så snart vet vi iaf..

  • Regnbage021

    Ringde till fertilitetsklinilen och bokade VUL i dag och hon räknade att jag skulle vara i v7 plus några dagar den 18 okt så hon räkna från den dagen jag fick tillbaka ägget. Men jag från den dan jag hade min första mensdag i sista cykeln. Är hel förvirrad nu, någon som kan hjälpa mig? Hon kanske inte räknade grav veckor?

  • LiveYourDreams

    Testat negativt idag. Är helt slut. 4 inseminationer o inte tillstymmelse till pluss sliter på en..

  • Ania Kasia
    Regnbage021 skrev 2012-09-18 14:22:30 följande:
    Ringde till fertilitetsklinilen och bokade VUL i dag och hon räknade att jag skulle vara i v7 plus några dagar den 18 okt så hon räkna från den dagen jag fick tillbaka ägget. Men jag från den dan jag hade min första mensdag i sista cykeln. Är hel förvirrad nu, någon som kan hjälpa mig? Hon kanske inte räknade grav veckor?

    Jag tror inte de räknar graviditetsveckor utan hur gammalt barnet är, alltså från dagen från ägglossning.. vår Plupp kommet att vara exakt 6 veckor och påväg in i sjunde när vi kommer till VUL och i gravidvecka 9 (8+0)
    jag gissar att det är såhär de räknar men vet inte Skrattande
  • Rainbow Dash

    LiveYourDreams, är ju inte säkert om du testar redan. Jag testade negativt på BIM -1 när jag väntade lilla. Ge inte upp än.

  • LiveYourDreams

    Söta ni är. Känns kört tyvärr. Hur går det för er?

Svar på tråden Rengbågsförsök?