• Anonym (OnaniÅPorrOk)

    Förbannad på alla töntar som ej låter partnen onanera el kolla porr!!

    Helt seriöst vad är det för fel på alla dessa människor som blir sura, svartsjuka el rent av gör slut me sin partner pga av att denne runkat/pullat el. kollat porr??????????????????????

    Fattar verkligen inte grejjen!

    Min sambo kan ligga i soffan brevid mig å helt plötsligt surfa in på nån porrsida å kolla å en stund senare åker handen in innanför brallan. Ibland stannar det där ibland knäpps byxan upp å kuken åker fram å får sig en omgång. När han e klar ber han om papper el handduk å ja ger honom det! Thats it inget konstigt!

    Han är bekväm med det å ja tycker det är helt ok. Vet han runkar när ja inte e hemma oxå å ibland får ja ett sms el. mini film skickad där han berättar visar va han gör.

    Själv är ja däremot inte bekväm med att ligga i soffan brevid å pulla utan gillar att vara själv å lite hemlig med det. däremot kan även ja dra iväg ett mess el film till honom medan ja gör d! Å även jag kollar porr ibland när ja e sugen.

    Bäst tycker ja givetvis att kolla på porr tillsammans gärna tjejsex med snygga brudar me stora brsöt (vet att killen gillar det vilket bara gör mig mer kåt inte som många töntar här på fl som blir sotis el. inte känner sig lika attraktiva osv). Plus att tjejsex helt klart är det som är seixgast att kolla på helt enkelt!!!!

    Så vad är gjeren?? Kan töntarna med dåligt självförtroende förklara vad som är så farligt med porr å egen onnani????????? För jag fattar verkligen inte då det i mina ögon är mänskligt att onnanera å även att tända på andra utan att man för den delen måste vilja vara otrogen!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-18 12:11
    Blackops var tvungen att citera ditt inlägg då det var klockrent!

    Hela denna tråden har börjat spåra ur lite.

    Det hela tråden egentligen handlar om, är VARFÖR någon i ett förhållande anser det som ett svek när ens partner onanerar. I nästan alla trådar på FL som handlar om detta så är det just en tjej som skrivit tråden. Där hon känner sig kränkt, sviken, otillräcklig, osäker, får dålig självkänsla, äcklad, utbytt eller ja U NAME IT, så fort det kommer till att mannen i förhållande till ve och fasa onanerar då och då.

    Jag kan inte minnas att jag någon gång sett en tråd där en kille beklagar sig över att dennes tjej onanerar. OAVSETT om det är till porr eller inte. Fine, jag kan acceptera att porr inte är för alla. Men det är hela grejjen med att det skall vara tabu för killar att onanera så fort det är i en relation med någon. För onanerar man så betyder det per automatik att sexlivet är kasst, eller att killen hellre föredrar att dra en runk istället för att ha sex med sin tjej. MEN SÅ ÄR JU INTE FALLET!?

    Så frågan som ställs är, varför är det "fel" att onanera när man har ett förhållande, oavsett hur bra sexliv man har?

    Det måste ju grunda sig i att personen som anser att det är fel har extremt dålig självkänsla, eller blir svartsjuk av hela situationen. Den personen som känner så gör ju fel i att "förbjuda" sin partner att göra saker, bara för att personen i fråga inte klarar av att hantera sina issues med situationen. Eller?
  • Svar på tråden Förbannad på alla töntar som ej låter partnen onanera el kolla porr!!
  • Anonym
    Anonym (OnaniÅPorrOk) skrev 2012-10-10 08:10:48 följande:

    Stackars din kvinna då! Du lär ju inte kunna behålla en tjej Me den attityden. Inte kan du va särskilt gammal heller å sen e d fruktansvärt osexigt med omogna småpojkar.

    Ok, jag är betydligt äldre än du och gift. :)

    Gravida kvinnor är INTE sexuellt lockande, så tycker många. Då tittar jag mycket hellre på en fräsch brud och runkar!  
  • Anonym
    Anonym (OnaniÅPorrOk) skrev 2012-10-10 08:05:58 följande:

    Precis! Ja undrar hur tusan kleopatra kunde komma på att använda en sån där "osexig" lössnopp i trä utan att ha kollat på porr? Hon hade ju dessutom många att välja på Me riktig vara. :D Sen har ja både hört å läst om en farlig sexlek dom höll på med under hennes tid vilken gick ut på att föra in ormar i muffen med huvudet först undrar hur dom kom på den leken. Å dessutom har man funnit målningar på vad som ser ut som dagslägets swingersklubbar el regelrätta ormgropar. Jag tror våran kära anonym jaha har missat en å annan gammal lära å därför är naiv nog å tro att allt är porrens fel! Anonym (jadu) skrev 2012-10-09 17:26:24 följande: Vaddå tillåtet attvisa??? Det finns väl inga regler för det? Detär ju konstigtatt folktänder på vad som är "inne", men det var detjag misstänkte när alla skulle börja raka sina underliv...hahaha...så lättlurade porrtittarna är egentligen.

    Vet du vad en trend är, raring?
  • Anonym (OnaniÅPorrOk)
    Anonym skrev 2012-10-10 09:06:05 följande:

    Vet du vad en trend är, raring?

    jepp men va har d me mitt inlägg å göra?
  • Anonym (OnaniÅPorrOk)
    Anonym skrev 2012-10-10 09:05:16 följande:

    Ok, jag är betydligt äldre än du och gift. :)

    Gravida kvinnor är INTE sexuellt lockande, så tycker många. Då tittar jag mycket hellre på en fräsch brud och runkar!  

    tur att alla e olika!
    å då e d ju bra att din fru tycker d e ok att du kollar på frächa brudar å runkar om hon skulle vara i gravidtillstånd! :D
    min sambo kollar frächa brudar å runkar enbart för att ja inte orkar vara delaktig annars hade han hellre varit med mig!!!

    sen vet du inget om min ålder! ;P
  • Anonym (jadu)
    Anonym (OnaniÅPorrOk) skrev 2012-10-10 09:34:45 följande:

    tur att alla e olika!
    å då e d ju bra att din fru tycker d e ok att du kollar på frächa brudar å runkar om hon skulle vara i gravidtillstånd! :D
    min sambo kollar frächa brudar å runkar enbart för att ja inte orkar vara delaktig annars hade han hellre varit med mig!!!

    sen vet du inget om min ålder! ;P

    Menar du att han bara runkar nu när du är i slutet av graviditeten då???
  • Anonym (jadu)
    David76 skrev 2012-10-09 21:09:44 följande:
    Ts, Du är bäst!!! Äntligen en riktig tjej här på nördanas hemsida Tungan ute Förstår att du INTE är singel Flört Synd...

    Kan ge mej fan på att snygg är du oxå Cool  

    Oj vad du verkar desperat. Och det är ju sådana killar (som flirtar med tjejer bara för att de torkar deras sperma) vi vettiga tjejer tycker är så avtändande. Slår vad om att du är en porrsurfare och tycker att du själv är sexig också???
  • Anonym (jadu)

    Det var inte jag som sa att folk kollar på sånt som är INNE. Att raka könshåret är en trend som kommer från porren.

  • Anonym (OnaniÅPorrOk)
    hur jag än svarar på denna fråga kommer du säkert hitta något du misstolkar men ja gör ett försök!

    denna grav är en såkallad riskgrav vilket har gjort att ja nu på slutet inte vågar ha sex pga risken för förtidig födsel. sammandragningar from hell å annat gör att jag helt enkelt inte vill utsätta mig för sex. dock är ja fortfarande sugen på att ha sex vilket gör att ja skulle bli alltför frustrerad av att hjälpa honom när han e sugen. därav tycker ja d e helt ok att han tar saken i egna händer å ja uppskattar tillåme att han gör d i samma rum som mig då ja får se honom njuta å vet att han kan känna sig tillfreds så pass att han inte går under iaf.

    å så till svaret på din fråga! givetvis runkar han även när ja inte e gravid men då när ja inte finns nära å kan vara med. eller så runkar han medan ja tar hand om andra delar av hans kropp!
  • Anonym (OnaniÅPorrOk)
    Anonym (jadu) skrev 2012-10-10 09:58:27 följande:
    Det var inte jag som sa att folk kollar på sånt som är INNE. Att raka könshåret är en trend som kommer från porren.

    oki sory!
  • Anonym (OnaniÅPorrOk)
    Anonym (jadu) skrev 2012-10-09 17:26:24 följande:

    Vaddå tillåtet att visa??? Det finns väl inga regler för det? Det är ju konstigt att folk tänder på vad som är "inne", men det var det jag misstänkte när alla skulle börja raka sina underliv...hahaha...så lättlurade porrtittarna är egentligen.

    trodde d va du som skrev detta!
Svar på tråden Förbannad på alla töntar som ej låter partnen onanera el kolla porr!!