• Anonym (Annelie)

    Har du haft sex med en svart man ?

    Är det någon här som har legat med en svart man ? Har de verkligen stora kukar ? Är nyfiken

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du haft sex med en svart man ?
  • Anonym (Olika)
    Anonym (Annelie) skrev 2012-10-21 20:57:16 följande:
    Har du inlett några förhållande med dem eller var det typ ONS  ?



    Frågar du mig? Inget ONS, längre eller kortare förhållanden eller KK relationer.
  • Anonym (Annelie)
    Anonym (Slyna) skrev 2012-10-21 20:41:48 följande:
    Funderar lite över vad "Annat" skulle kunna stå för i svarsalternativen...

    Bra fråga
    Vet själv inte det. Kankse är bra att ha med för de som har annat att säga :)
  • Anonym (Annelie)
    Anonym (Slyna) skrev 2012-10-21 21:00:42 följande:
    Nej.. började väl ett förhållande med den första för att jag inte visste bättre (jag var 17 och han köpte kläder och presenter och lagade supergod afrikansk mat åt mig och jag hade inte lärt mig att säga "nej") men egentligen var det helt fel och jag mådde skit av det så drog mig ur efter en månad. 

    Hurså, spelar det någon roll?  
     

    Vad var det som var fel ? och varför mådde du dåligt efteråt ?
  • Anonym (Annelie)
    Anonym (Olika) skrev 2012-10-21 21:00:49 följande:


    Frågar du mig? Inget ONS, längre eller kortare förhållanden eller KK relationer.

    Gör du det nu också ?
  • Anonym (Olika)
    Anonym (Annelie) skrev 2012-10-21 21:06:36 följande:
    Gör du det nu också ?



    Just nu är jag helt singel för jag har inte tid eller ork till kärleksrelationer. Jag tror att jag kommer att välja en svensk man nästa gång jag inleder seriös relation. För det helt enkelt är lite enklare när man har liknande bakgrund och referensramar. Relationer med män från andra kulturer kan vara stimulerande, spännande och livgivande. Men just nu är jag på en plats i livet då jag bara vill att det ska vara enkelt.
  • HannaS86

    Har haft sex med över 150 killar varav ca 15st mörkhyade. De 15 är inte ett vidare säkert statistiskt underlag men upplevelsen jag har är att de mörkhyade kan (några av dem) ha större i "vilotillstånd" än genomsnittet men det betyder inte större än genomsnitt när de har stånd. Sen är ju medelstorleken ett ganska vitt spann men ändå :) Skulle säga att större andel av de mörkhyade är showers än growers jämfört med övriga jag haft sex med så att säga ;)

  • whybother

    Annat: Nej, och jag skulle absolut inte kunna tänka mig att göra det heller.

Svar på tråden Har du haft sex med en svart man ?