• Anceka m D

    Vi kring 30 som jobbat på syskon några månader.

    I somras startade jag en tråd för oss kring 30 som snart skulle starta syskonförsök. Nu några månader senare är det inte så många kvar i den tråden då de flesta har fått sitt efterlängtade plus! Dock inte jag (och några till som också är välkomna hit!). På julafton har jag nästa äl och då är vi inne på sjätte försöket...

    Så, är du kring 30 och har försökt få syskon i ett par månader eller så kan det här kanske vara tråden för dig!?


  • Svar på tråden Vi kring 30 som jobbat på syskon några månader.
  • ÄnglaMini

    lajni stort grattis!!! Wow! Vad kul! Kunde ju knappast börjat året bättre ;)

    Jag har börjat min behandling nu den 29 dec, så jag räknar med FET i början av v.3. Konstigt nog är jag såååå nervös! Det blir tredje försöket till ett syskon nu...
    Håller tummarna för oss alla som är på g nu!

  • lyckobubblor

    Själv har jag BIM idag, men inga särskilda känningar alls och jag tog ju ett negativt test i förrgår så jag blir ju inte förvånad om mensen dyker upp inom kort... Men hoppet är det sista som överger en och en liten liten chans finns ju kvar... :)

  • lia27

    Hoppar gärna in här. Har mer el minde försökt bli gravid i ca 3 mån nu. Men ska ta tag i det på allvar nu:) har äl om 2 v. Har en son på 1,10 mån

  • sagoslott

    Grattis lajni!

    Själv har jag BIM den 11/1 och jag hoppas så att det tagit sig denna gången... Babyplanerna har varit jobbiga så jag har beställt en resa till Turkiet i maj för att distrahera oss hoppas jag är gravid då

  • helen

    hänger på, vi försöker få ett syskon till våra två tjejer (3 och 4 år)  ....tog ut spirelen i augusti men eftersom jag ganska nyss blivit friskförklarad från giftstuma och doktorn tyckte vi skulle vänta med graviditet så har vi tagit det lite lugnt. Men nu kör vi på! :) hade ÄL den 3/1 så nu håller vi tummarna.... Fast jag tror att de kommer ta ett tag :S
     

  • Lallahh

    Hej! Hoppar in här
    Vi har en dotter på 3 år och försöker få ett syskon till henne. Vi har försökt sedan augusti -12. Nu har jag fått nog och beställt ägglossningstest ð??. Jag ska börja testa 10/1 och hoppas på ÄL direkt!!!

Svar på tråden Vi kring 30 som jobbat på syskon några månader.