• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • MrC
    Anonym skrev 2012-12-19 00:05:46 följande:
    Vad högt upp du har byxorna på bild 2. Gubbvarning.
    Ha, var du tvungen att vara anonym för att skriva det? Ingen gubbvarning alls, jag ÄR en gubbe! Är man 40 år ÄR man gubbe.
    Jag tror inte att byxorna sitter högre upp på bild två, det är samma byxor iaf. Om de sitter högre upp eller ser ut att göra det kan det bero på att jag inte har skor på mig på bild två. Utan skor trampar jag på byxkanterna.
    Anyway, skitsamma. Gubbe eller inte, det är jag.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Anonym
    MrC skrev 2012-12-19 00:47:34 följande:
    Ha, var du tvungen att vara anonym för att skriva det? Ingen gubbvarning alls, jag ÄR en gubbe! Är man 40 år ÄR man gubbe.
    Jag tror inte att byxorna sitter högre upp på bild två, det är samma byxor iaf. Om de sitter högre upp eller ser ut att göra det kan det bero på att jag inte har skor på mig på bild två. Utan skor trampar jag på byxkanterna.
    Anyway, skitsamma. Gubbe eller inte, det är jag.
    40 är väl inte gubbe? Sänk byxorna och bli en ungdom igen.
  • Sopdoris
    Stefan 263 skrev 2012-12-19 00:43:26 följande:

    Ja grattis till underverket då, både barn och kropp då Flört

    Tack tack :), Detta magmirakel varade dock bara i ca 3 veckor, nu är den lite mer "normal" efter omständigheterna :P
  • Anton Chigurh
    Anonym skrev 2012-12-19 00:43:43 följande:
    Prove me wrong!
    Det kliar....men fan alltså !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym
    Anton Chigurh skrev 2012-12-19 00:50:03 följande:
    Det kliar....men fan alltså !!!
    Jag ser att du skriver något men ser bara kycklingläten.
  • Anonym (foxy)
    Anton Chigurh skrev 2012-12-19 00:50:03 följande:
    Det kliar....men fan alltså !!!
    Kom igen grabben, vi vet att du vill innerst inne ;) 
  • Anton Chigurh
    Anonym skrev 2012-12-19 00:50:55 följande:
    Jag ser att du skriver något

    men ser bara kycklingläten.
    Det här säger jag i all välmening.....

    Den typen av uppmaningar du kommer med här är enbart kontraproduktiva, om jag lägger ut en bild är det för att jag vill och känner för det, inte för att jag blivit provocerad till det. Du menar säkert väl, det tror jag, men här blir det bara fel.

    Vi får se hur det blir i morgon. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • sixtenblixten
    octopuzz skrev 2012-12-19 00:57:04 följande:

    Snyggt. Härligt vältränad
  • L E O N
    octopuzz skrev 2012-12-19 00:57:04 följande:

     


     


    Sjyst! Två bra intressen där ser jag. Träning och party ... Åker du färja eller??
Svar på tråden Helkroppstråden