• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • Mattias39
    Buzan skrev 2012-12-20 22:28:59 följande:
    Tar mod till mig och slänger in en bild på mig... (Chansar och hoppas på att ingen jag känner ser det här) Oskyldig


    Jääääklar, Buzan!!! En magiskt vacker kropp....Plus att du är extremt söt!!! Vill absolut se mer!!! Tungan ute
  • DrJekyl
    petsod skrev 2012-12-21 07:59:27 följande:
    Haha vilka roliga, strutiga bröst jag fick i den nedre bilden, tack för det Flört
    Som det kan bli när bilderna ändras här på FL :)
  • Mattias39
    octopuzz skrev 2012-12-20 22:40:00 följande:

    Va snygga alla är!  Har man inget bättre för sig så lägger man upp fler eller hur?  :D


     



    Heeeelt rätt Octo...!! Och ännu en gång visar du en jättefin bild!! Tack!!
  • LoLs pappa
    Mr Espresso skrev 2012-12-21 07:30:32 följande:
    Pust...Jag trodde både kåken och gräsklipparen gått redan, men då ska jag avvakta lite och se om fler bud kommer in. LOL´s daddy verkar också vara en spekulant.

    Anton, have a nice day! 

    Problemet är ju bara att Anton vill GE 1.8, Haskel vill HA 2.6.
    Och jag vill HA 1 back bira och korv för att elda ner det och få en gratislunch.
    Så vi verkar ligga ganska långt ifrån varandra
    Kan tänka mig att ta med mig biran och korven dit, men då vill jag ha gräsklipparen med mig hem.

    Anton verkar mest vara ute efter kallingarna
  • Anonym
    härligadagar skrev 2012-12-21 01:47:24 följande:
    Fram och baksida! =)

  • Anonym
    härligadagar skrev 2012-12-21 01:47:24 följande:
    Fram och baksida! =)



    Extremt fula och onaturliga bröst.
  • Mattias39
    octopuzz skrev 2012-12-20 23:01:20 följande:


    Det här är en bild som visar mer exakt hur jag brukar vara.. haha...

    Hahahah...Gissa om jag önskar att jag fått vara med och se den showen live... Skrattande
  • Juronjaure
    Anonym skrev 2012-12-21 08:14:27 följande:


    Extremt fula och onaturliga bröst.
    Det här är en FEEL GOOD-tråd, har man inget positivt att säga kan man hålla tyst.
  • Mattias39
    petsod skrev 2012-12-21 07:59:27 följande:
    Haha vilka roliga, strutiga bröst jag fick i den nedre bilden, tack för det Flört

    Roliga vet jag inte...men jäääääkligt snygga är dom!!! Tungan ute
  • Putt B
    Anonym skrev 2012-12-21 08:14:27 följande:


    Extremt fula och onaturliga bröst.
    Jävla dum kommentar.... gillar du inte så håll åtminstone käften av respekt !!


Svar på tråden Helkroppstråden