• Freedrik

    Liten penis

    Är en kille som har ganska liten penis altså ganska mkt mindre än genomsnit och jag har altid haft lite svårt att träffa tjejer på grund av de.
    Undrar va framförallt ni kvinnor har för råd..ja har just nu kontakt med en tjej på en dejting sajt och hon verkar rätt intreserad och allt, men vad kommer hon tänka när hon får se hur liten jag har och så
    Tycker ni man ska säga nått om det innan? typ höra lite va hon täbnker om sånt..innan man tex ska göra det första gången..Är ju jobigt om hon sen blir besviken och tappar intresset
    Hoppas på seriösa inlägg Och ärliga, ni behöver inte ljuga heller för att va snälla eller så

  • Svar på tråden Liten penis
  • Bingo
    Anonym skrev 2013-01-20 14:39:29 följande:
    En av dom största PK lögnerna i vårat samhälle för att försöka trösta alla småkukade män.
    Jag tror att många killar missar att den mentala biten i sex är väldigt viktigt. Närvaron, engagemang och orden.

    En kvinna som blir uppfylld av en stor kuk, men endast detta, saknar säkert den mentala biten
  • Anonym
    Bingo skrev 2013-01-20 14:54:40 följande:
    Jag tror att många killar missar att den mentala biten i sex är väldigt viktigt. Närvaron, engagemang och orden.

    En kvinna som blir uppfylld av en stor kuk, men endast detta, saknar säkert den mentala biten
    Fast en kvinna kommer alltid föredra en man som kan leverera på alla plan, och just uppfyllnaden är en stor del.
    En medelutrustad man kommer aldrig kunna bli den bästa älskaren om kvinnan i fråga tidigare har haft en utrustad man som kunde sig grej. 
  • Bingo
    Anonym skrev 2013-01-20 15:04:02 följande:
    ...En medelutrustad man kommer aldrig kunna bli den bästa älskaren om kvinnan i fråga tidigare har haft en utrustad man som kunde sig grej. 
    Inte så säkert. Vad menar du med kunde sin grej?

    Ponera att den medelutrustade mannen var lika bra som King Size men att han var mer tilltalande rent mentalt för just denna kvinna. Tror du inte att hon skulle välja den mindre? Dum fråga att ställa till dig egentligen för du ser bara till storleken.
  • Anonym (*)
    Anonym skrev 2013-01-20 15:04:02 följande:
    Fast en kvinna kommer alltid föredra en man som kan leverera på alla plan, och just uppfyllnaden är en stor del.
    En medelutrustad man kommer aldrig kunna bli den bästa älskaren om kvinnan i fråga tidigare har haft en utrustad man som kunde sig grej. 
    Men alla kvinnor gillar ju inte ens penetration alls. Vissa får ont av det, och då är det säkert bättre med en liten än en stor. För andra gör själva penetrationen varken till eller från och då spelar storleken knappast roll. Jag älskar att ha penetrerande sex men just känslan av kuken ger mig inte så mycket. Jag njuter av vetskapen att jag kan göra det skönt för min partner, jag gillar att känna och veta att kuken är i mig. Men det är inte skönt på det sättet. Däremot är det fantastiskt skönt att gnida sig mot mannen under sexet, och det går tack vare att kuken inte är för lång för mig. Grovleken spelar ingen roll så länge den kan komma in utan att det gör ont.

     
  • Anonym
    Bingo skrev 2013-01-20 15:07:38 följande:
    Inte så säkert. Vad menar du med kunde sin grej?

    Ponera att den medelutrustade mannen var lika bra som King Size men att han var mer tilltalande rent mentalt för just denna kvinna. Tror du inte att hon skulle välja den mindre? Dum fråga att ställa till dig egentligen för du ser bara till storleken.
    Utgå ifrån att båda var lika bra på alla plan, den utrustade skulle alltid vara bättre för att han kan få kvinnan att känna sig utfylld och han kommer även åt fornex anterior och fornex posterior som sitter på var sin sida av livmoderhalstappen.
    Det kan ge en kvinna djupa orgasmer utan inblandning av klitoris/g-punkt.
    Sen har vi ju även det visuella.

  • Bingo
    Anonym skrev 2013-01-20 15:20:03 följande:
    Utgå ifrån att båda var lika bra på alla plan, den utrustade skulle alltid vara bättre för att han kan få kvinnan att känna sig utfylld och han kommer även åt fornex anterior och fornex posterior som sitter på var sin sida av livmoderhalstappen.
    Det kan ge en kvinna djupa orgasmer utan inblandning av klitoris/g-punkt.
    Sen har vi ju även det visuella.
    Men om King Size har en gammal sliten Amazon-kombi. Som dessutom dricker mycket bensin. Och medelkillen har en ny fin Ferrari med 3-års garanti. Då måste hon väl ändå välja medelkillen?
  • Anonym
    Bingo skrev 2013-01-20 15:23:48 följande:
    Men om King Size har en gammal sliten Amazon-kombi. Som dessutom dricker mycket bensin. Och medelkillen har en ny fin Ferrari med 3-års garanti. Då måste hon väl ändå välja medelkillen?
    Jag antog att vi endast pratade om sexlivet...
  • Anonym

    Föredrar stora. Iallafall vid one nights.. Det är den tanken jag går igång på. Men bästa sexet var med en lite mindre än normalt snopp. Då kunde man prova allt.

  • Bingo
    Anonym skrev 2013-01-20 15:29:43 följande:
    ... Men bästa sexet var med en lite mindre än normalt snopp. Då kunde man prova allt.
    Men det här omkullkastar ju alla teorier om att det blir bäst sex med en jättekuk Förvånad
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-20 15:29:43 följande:
    Föredrar stora. Iallafall vid one nights.. Det är den tanken jag går igång på. Men bästa sexet var med en lite mindre än normalt snopp. Då kunde man prova allt.
    Du har haft ditt bästa sex med en medelstor men du föredrar stora när du slampar runt på krogen, you make no sence...
Svar på tråden Liten penis