• telgebo

    Familjen Annorlunda

    Prattråd för oss som följer programmet Familjen Annorlunda på måndagar kl 20 i TV 4.

    Såg att det inte fanns nån tråd för oss så jag startar en nu.


    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Svar på tråden Familjen Annorlunda
  • Jättekul
    jimbo82 skrev 2013-01-29 16:46:12 följande:
    Familjen i Märsta är ju med i år
    Jasså? Jag menar familjen Norrström som flyttade från Märsta förra säsongen till ett hus inte många mil från Märsta. Vilken familj tänker du på ?
  • Jättekul
    Lilllinda skrev 2013-01-29 16:44:16 följande:
    Har nästan aldrig sett familjen annorlunda men denna säsongen hade jag bestämt mej för att ge det en chans. Tills jag satt stressad i soffan över hur många av barnen betedde sej utan att någon reagerade, var på väg ur soffan när barnet ramlade med sin bil i backen utan hjälm! Får se om jag klarar mer! Haha!
  • jimbo82

    Nä fel av mig , jag blandade nog ihop för jag låg o kollade webbtv från förra året idag ! Sorry

  • MissSandra

    Älskar familjen annorlunda. Säffle familjen verkar ha massa kärlek. Men den nya familjen, är de syskon eller? De verkar ju vara helt väck!

  • lighthouse
    MissSandra skrev 2013-01-29 17:49:23 följande:
    Älskar familjen annorlunda. Säffle familjen verkar ha massa kärlek. Men den nya familjen, är de syskon eller? De verkar ju vara helt väck!
  • susannapanna
    MissSandra skrev 2013-01-29 17:49:23 följande:
    Älskar familjen annorlunda. Säffle familjen verkar ha massa kärlek. Men den nya familjen, är de syskon eller? De verkar ju vara helt väck!
  • Fröken Susidus

    Okej sparkcykel utan hjälm går bort för mig men lite röj i butiken där barnens far jobbar är ju bara förståeligt? Tyckte man såg den enas busiga blick att han bara sökte uppmärksamhet och var busig? ;)

  • Bellsam

    Jag tänkte också på dörren, men samtidigt såg jag inte hur det såg ut innifrån. Kanske den satt med en hake eller något som satt högt upp så barnen ändå inte skulle kunna ta sig ut och de stora borde vara tillräckligt smarta för det.

Svar på tråden Familjen Annorlunda