• Mimmis rum

    Fler som är lite äldre som är gravida?

    Vi fick ett plus idag!
    Vi är så glada!!
    Finns det fler kanske? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-07 10:29
    Någon idag kanske

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-02 13:51
    På den här adressen kan nvi registrera oss www.familjeliv.se/Forum-2-367/m70782406.html

  • Svar på tråden Fler som är lite äldre som är gravida?
  • Nr 3 på G
    Krvik skrev 2014-06-10 16:36:59 följande:
    Tack för gratulationerna! Vi är hemma igen sen i lördags, 17 dagar på BB är alldeles för länge! :) lilleman skrevs ut från Neo i fredags och jag följs upp av kardiolog för högt blodtryck.
    Oj varför fick ni ligga kvar så länge?
  • Nr 3 på G

    Tack för era kramar, tänker hänga kvar lite i den här tråden och hoppas på ett nytt + till hösten, nu har vi bestämt oss för att lägga fokus på träning och andra må-bra-saker under sommaren och förhoppningsvis bli gravida igen i höst med starkare och friskare kropp, ska ev gå på utredning eftersom jag har haft 3 MF i rad + 1 mellan barn 2 och 3, får väl se vad dom har att säga men maken har lovat att iaf hålla upp med snus och öl under några månader för att maximera chanserna

  • Krvik

    Havandeskapsförgiftning, högt blodtryck och protein I urinen. Skall fortsätta utredas hos kardiolog.

  • Krvik

    Dimisi, såg att du frågat i BF-listan. Tack! Nej, jag hade KS planerat så det blev ett akut planerat KS i stället, de bestämde på em dagen innan, eftersom de inte fick ned mitt blodtryck. Allt gick bra förutom att jag blev illamående (morfinet?) precis efter förlossningen så jag fick ligga lite extra länge på uppvaket. Vi kom hem den 7/6. :)

  • mana

    Finns någon kvar i denna tråd?? Är helt i extas efter efterlängtat plus, så det vore kul att prata av sig lite... Höra hur andra mår, hur det går med försök, graviditeter och bebisar!

  • Lagombutwhy

    Grattis till plus!

    Jag är kvar! :) Dock väldigt lugnt här nu.. Har BF 25/11 med nr5, v 21+4 idag. Full rulle i magen, lillkillen sparkar för fullt sedan ca tre v tillbaka. Tiden fr vecka 12 tills nu har gått himla fort. Vilken vecka är du i?

  • mana

    Roligt att höra att det rör sig i magen! Oh det känns som en evighet tills dess, jag har precis plussat så jag har knappt ens börjat räkna. Men det borde ju va v. 5

    Å du har fyra sen innan alltså, härligt! Här finns bara ett barn o vi ville så gärna att hon skulle få syskon. Och jag har en bra känsla : )

    Jag har en massa gravsymptom, tycker det är lite konstigt, kan inte komma ihåg att jag kände nåt såhär tidigt förra gången. Du som har gjort detta fler gånger, har det varit olika för dej?

    Lycka till! Och hoppas att vi får välkomna fler äldre hit snart!

  • Zuzziwoman

    Jag är kvar än så länge. Gick in i vecka 40 idag med bf 27/7 så jag längtar verkligen efter att få träffa lillskrutt nu.

    Angående att känna av tidigt var det inga tvivel denna gång och det tidigt, luktsinnet blev så skarpt så t o med frisk luft luktade mycket

  • Dimisi

    Vi har varit på KUB idag och är överlyckliga! Jag var helt inställd på att min ålder skulle ge dåliga siffror, så därför var jag inställd på att behöva vänta på fostervattensprov och sedan ytterligare några veckor på svaret från det. Såg framför mig hur jag skulle bli tvungen att gå och dra in magen på jobbet, då jag inte vill berätta förrän graviditeten känns "säker". Men vi fick låg risk, 1:20000! Bara det att lilla pyret levde känns underbart, och att vi inte behöver gå vidare med fler tester känns som en underbar bonus!

Svar på tråden Fler som är lite äldre som är gravida?