• kallemaja

    Januarimammor 2014

    Tänkte att vi som har plussat nyligen och har beräknad BF i Januari 2014 kunde samlas här och dela erfarenhet..
    Fick nyligen reda på att jag plussat för första gången i mitt livSkrattande äntligen!
    Mycket tankar och känslor....dela gärna med er...
    När har ni BF? (själv har jag inte varit på MVC än, utan bara räknat ut via gravkalendern) 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-12 20:43
    Har ni några gravsymptom än glömde jag fråga...

  • Svar på tråden Januarimammor 2014
  • Linnpinne

    Jag har berättat för de flesta av mina kompisar. Tänkte berätta för föräldrarna i helgen :)
    Tycker det är kul att berätta och få dela detta med de man tycker om! Och om det blir missfall har jag mina vänner + familj som stöd

  • c89
    Linnpinne skrev 2013-05-30 12:18:13 följande:
    Jag har berättat för de flesta av mina kompisar. Tänkte berätta för föräldrarna i helgen :)
    Tycker det är kul att berätta och få dela detta med de man tycker om! Och om det blir missfall har jag mina vänner + familj som stöd
    Såhär tänker jag också, jag vill inte vara ensam om något skulle gå snett och skulle nog kännas lite märkligt att vara ledsen över ett ev missfall och tala om att man fått det för personer som inte ens vetat att man var gravid till att börja med. Men alla är olika.
    Våra föräldrar vet samt närmsta vänner. "Obligatorisk facebook-uppdatering" för övrig släkt kommer inte förrän efter UL känner vi....
  • sossej

    någon som har lust att skapa en facebook-grupp? tycker det är smidigare där, men det kanske bara är jag

  • Matilda120908
    sossej skrev 2013-05-30 22:24:29 följande:
    någon som har lust att skapa en facebook-grupp? tycker det är smidigare där, men det kanske bara är jag
    Det vill jag gärna :). Tycker också att det är lättare där. 
  • c89

    Verkar inte gå att skapa hemlig grupp utan att lägga till vänner... Om någon addar mig, Carolina Wallenthin så kan vi skapa och lägga till personer allt eftersom? :)

  • sossej

    c89 - har lagt till dig nu

    ni andra som vill vara med kan adda mig Solveig Arvill Finnpers så lägger jag in er. gruppen kommer att vara hemlig (ingen förutom medlemmar kan se den eller se något som någon skriver)

  • c89
    sossej skrev 2013-05-31 01:14:06 följande:
    c89 - har lagt till dig nu ni andra som vill vara med kan adda mig Solveig Arvill Finnpers så lägger jag in er. gruppen kommer att vara hemlig (ingen förutom medlemmar kan se den eller se något som någon skriver)

    Så, skapat hemliga gruppen Januarimammor 2014 nu, går det lägga till fler som admin?
  • Magda85
    c89 skrev 2013-05-31 09:38:43 följande:

    Så, skapat hemliga gruppen Januarimammor 2014 nu, går det lägga till fler som admin?
    Jag har skickat en vänförfrågan till dig
  • c89

    Det vi kan göra också är att alla som vill haka på skriver sina mailadresser här så bjuder vi in via mail Solig Någon som känner sig manad att haka på som admin? 

Svar på tråden Januarimammor 2014