• Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)
  • aprilbebisen
    jenny1984 skrev 2013-07-01 21:10:03 följande:
    Usch bara! Lider verkligen med er som mår så gräsligt illa!

    Tack. Ja, jag önskar nog ingen det här illamåendet
  • jenny1984

    Det är intressant hur otroligt olika graviditeter visar sig.. har em kompis som har bf imorn och hon var lite trött. Typ. .var det likadant förra graviditeten aprilbebisen?

  • Fialotta86

    Usch, jag håller med, stackars er med alla symptom. Jag är i v. 8+4 o det ända jag har märkt är att jag är tröttare o vill sov/vila mer. Inget illamående eller kräkningar. Eller är jag riktigt trött o inte kan lägga mig så mår jag lite illa, men inte jätte farligt illa. :) kämpa på tjejer, hoppas det blir bättre snart för er.

  • aprilbebisen
    jenny1984 skrev 2013-07-01 22:03:47 följande:
    Det är intressant hur otroligt olika graviditeter visar sig.. har em kompis som har bf imorn och hon var lite trött. Typ. .var det likadant förra graviditeten aprilbebisen?

    Förra gången va jag lite trött spydde varje kväll till vecka 18. Men det var en dröm jämfört med detta. Nu kräks ja oavsett om jag äter eller inte började bli lite rädd för att äta men nu när man spyr galla så va mat inte aå farlig trottaallt. Fy.. förlåt om jag är supergnällig men behöver vara det hoppas det senast släpper i vecka 12
  • elinos01
    aprilbebisen skrev 2013-07-01 22:35:47 följande:

    Förra gången va jag lite trött spydde varje kväll till vecka 18. Men det var en dröm jämfört med detta. Nu kräks ja oavsett om jag äter eller inte började bli lite rädd för att äta men nu när man spyr galla så va mat inte aå farlig trottaallt. Fy.. förlåt om jag är supergnällig men behöver vara det hoppas det senast släpper i vecka 12

    Du får gnälla hur mycket du vill :) Det är riktigt jobbigt med illamåendet. jag varh elt golvad. Det är bättre nu men fyy va jobbigt det är. Hoppas BM kan ge dig tips på något.
  • aprilbebisen
    elinos01 skrev 2013-07-02 00:03:10 följande:
    Du får gnälla hur mycket du vill :) Det är riktigt jobbigt med illamåendet. jag varh elt golvad. Det är bättre nu men fyy va jobbigt det är. Hoppas BM kan ge dig tips på något.

    Tack :D ja det hoppas jag med -2.5 på vågen sen jag vart gravid.
    Emelie 1987 skrev 2013-07-02 00:32:36 följande:
    Illamåendet är ett helvete...
    En man, två barn, tre älsklingar

    Ja, verkligen helt hemskt. :( Hur går det för alla? hur mår ni?
  • AC24
    aprilbebisen skrev 2013-07-02 07:48:07 följande:

    Tack :D ja det hoppas jag med -2.5 på vågen sen jag vart gravid.
    Ja, verkligen helt hemskt. :( Hur går det för alla? hur mår ni?
    Usch o fy, hoppas dina kräkningar försvinner snart!! Jag är fortfarande sjuk men mår väl lite bättre idag.. Jag blev dock väldigt orolig igår när jag märkte bruna flytningar på toan.. det kom bara en gång och har inte fått nåt efter det..(som tur är) hoppas det inte är något fel..
  • aprilbebisen
    AC24 skrev 2013-07-02 08:43:59 följande:
    Usch o fy, hoppas dina kräkningar försvinner snart!! Jag är fortfarande sjuk men mår väl lite bättre idag.. Jag blev dock väldigt orolig igår när jag märkte bruna flytningar på toan.. det kom bara en gång och har inte fått nåt efter det..(som tur är) hoppas det inte är något fel..

    Skönt att du börjar bli bättre. Men fy vad jobbigt. Men det ska väl vara väldigt vanligt nu i början att man får någon liten blödning? hoppas på det bästa iaf min tjejkompis blödde genom hela graviditeten och det gicl bra
  • AC24
    aprilbebisen skrev 2013-07-02 09:29:46 följande:

    Skönt att du börjar bli bättre. Men fy vad jobbigt. Men det ska väl vara väldigt vanligt nu i början att man får någon liten blödning? hoppas på det bästa iaf min tjejkompis blödde genom hela graviditeten och det gicl bra
    Ja det verkar vara rätt så vanligt med flytningar/bruna flytningar tidigt i graviditeten. Det var inte färskt blod utan bara ljusbrunt...Blir nog ett vul om några veckor ändå :P 
Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)