• Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)
  • Tuffsluffs

    Åååå va kul Hallonfrossa!! :)) jag är född i nyköping, arnö. Bodde 7 år i Skåne när jag pluggade och där hittade jag min underbara sambo! Flyttade upp, och då till Oxelösund, för 7 år sen. :))
    Ska du göra Nupp/kub test?? Min barnmorska tyckte inte alls det var nödvändigt. Hon sa att vi är bådar friska, finns inga sjukdomar i släkten, våra två barn är friska, graviditeterna har varit bra... Men jag är ändå sugen... Men varit bortrest på semester, ska ringa Katrineholm på måndag.
    ð???ð???ð???

  • nilepile89

    Har ni inga syskongrupper?
    Vi hat syskongrupp skall ringa och anmäla mig men tänkte vänta till augusti mitten. Jobbigt att tringa ifall nåt skulle hända. Mn träffas iaf mammor och pappor/partner 2 ggr innan bebis kommer och 2 ggr efter bebis kommit :)

  • aprilbebisen
    nilepile89 skrev 2013-07-20 21:51:22 följande:
    Har ni inga syskongrupper? Vi hat syskongrupp skall ringa och anmäla mig men tänkte vänta till augusti mitten. Jobbigt att tringa ifall nåt skulle hända. Mn träffas iaf mammor och pappor/partner 2 ggr innan bebis kommer och 2 ggr efter bebis kommit :)

    Anmäler man sig hos sin bm då? Eller på bvc?
  • Hallonfrossa
    Tuffsluffs skrev 2013-07-20 15:35:59 följande:

    Åååå va kul Hallonfrossa!! :)) jag är född i nyköping, arnö. Bodde 7 år i Skåne när jag pluggade och där hittade jag min underbara sambo! Flyttade upp, och då till Oxelösund, för 7 år sen. :))

    Ska du göra Nupp/kub test?? Min barnmorska tyckte inte alls det var nödvändigt. Hon sa att vi är bådar friska, finns inga sjukdomar i släkten, våra två barn är friska, graviditeterna har varit bra... Men jag är ändå sugen... Men varit bortrest på semester, ska ringa Katrineholm på måndag.

    ð???ð???ð???


    Arnö har jag bott!, kommer från södra Halland egentligen men har bott här uppe sedan -07.

    Jag har inte varit hos bm ännu så har inte pratat nupp och kub, tror inte jag behöver göra det, är bara 26år så tror bm tycker det är onödigt. Måste man göra detta i Katrineholm?
  • LittleMommy

    Men shit! Hur kan man vara så förbannat hungrig hela tiden. Äter mindre än vanligt portionsvis men hur ofta som helst!

  • aprilbebisen
    LittleMommy skrev 2013-07-21 21:31:11 följande:
    Men shit! Hur kan man vara så förbannat hungrig hela tiden. Äter mindre än vanligt portionsvis men hur ofta som helst!

    Vet hur jobbigt det är hade så när jag väntade min dotter vaknade mitt i natten och magen bara kurrade kunde inte somna igen om jag inte fick en macka eller så. Fy så jobbigt för dig :(
  • LittleMommy
    aprilbebisen skrev 2013-07-21 21:35:58 följande:
    Vet hur jobbigt det är hade så när jag väntade min dotter vaknade mitt i natten och magen bara kurrade kunde inte somna igen om jag inte fick en macka eller så. Fy så jobbigt för dig :(



    Jag har aldrig haft det så innan,visst är det gott att äta men det blir jobbigt i längden att alltid vara hungrig och speciellt som du säger på nätterna!

    Hoppas det blir lindrigare sen.
  • aprilbebisen
    LittleMommy skrev 2013-07-21 22:11:58 följande:
    Jag har aldrig haft det så innan,visst är det gott att äta men det blir jobbigt i längden att alltid vara hungrig och speciellt som du säger på nätterna! Hoppas det blir lindrigare sen.

    Ja hoppas att det blir bättre. :)
  • AC24

    Vi har valt att göra kub testet... Man får ju på så sätt ett "gratis" tidigt ultraljud då :P Hade nämligen bokat in en tid för tidigt ultraljud nu i veckan, men känns lite "onödigt" om vi ändå ska få kika in i magen om typ 3 veckor igen.. Hoppas verkligen inte att vi är i riskzonen...

  • nilepile89

    Vi anmäler oss via öppna förskolan de samarbetar med BVC och mödravården.

    Vi skall gå med i den för att jag hade inga i föräldragruppen som ville umgås nåt. Jag skulle fylla 23 när dottern kom. Och alla andra var 30 eller över. De ville väl inte umgås med en så mkt yngre? Vilket är så konstigt för jag träffar en arbetskollega och hennes son jätteofta de är jämngamla, och hon är 42 så åldern spelar inte alltid roll.

    Men men så vi satsr på syskongruppen

Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)