• katziki

    Vi IVF:are som plussat juni 2013

    Hej alla!

    Jag fick mitt efterlängtade graviditetsbesked i måndags 3/6. Är det flera som är i samma tidiga nervösa skede av graviditeten som jag? Skriv gärna en rad!

    Kram / katziki 

  • Svar på tråden Vi IVF:are som plussat juni 2013
  • Vågatillslut

    Mår bara lite illa, går och önskar mig mer knäpp som jag är..
    Har dock fruktansvärt ont i brösten och vill sova hela tiden. 

  • katziki

    Ja trots att det är hemskt att må illa så är man ju glad för det Glad. Fast lördagen var ändå lite i överkant... Jag kunde knappt röra mig och absolut inte äta, och så spydde jag två gånger. Var rädd för att det skulle bli så varje dag framöver! Men igår kunde jag äta lite (typ två mackor i alla fall) och idag har jag kunnat pallra mig till jobbet t.o.m. Så nu är det på en lagom nivå igen!

  • BrittaKarin

    Hej, plussade 15/6 och skall på vul 4/7. Är spänd av förväntan och orolig förstås. Tog ett digitalt test igår kväll som visade gravid 3+. in två äggvita för det var sådär kvalitet :-\ hoppas att ett ägg fäst.

  • Vågatillslut
    BrittaKarin skrev 2013-06-19 13:24:12 följande:
    Hej, plussade 15/6 och skall på vul 4/7. Är spänd av förväntan och orolig förstås. Tog ett digitalt test igår kväll som visade gravid 3+. in två äggvita för det var sådär kvalitet :-\ hoppas att ett ägg fäst.
    Hej, vi satte också in två. Spännande! Fast jag är mer än nöjd om ett hjärta pickar när vi ska på vul på tisdag. 
  • BrittaKarin
    Vågatillslut skrev 2013-06-19 16:59:00 följande:
    Hej, vi satte också in två. Spännande! Fast jag är mer än nöjd om ett hjärta pickar när vi ska på vul på tisdag. 

    Ser att jag skriver som jag har förstånd, hahaha! Ja håller med, ett barn i taget räcker tycker jag Spännande detta och jobbigt.
Svar på tråden Vi IVF:are som plussat juni 2013