• katziki

    Vi IVF:are som plussat juni 2013

    Hej alla!

    Jag fick mitt efterlängtade graviditetsbesked i måndags 3/6. Är det flera som är i samma tidiga nervösa skede av graviditeten som jag? Skriv gärna en rad!

    Kram / katziki 

  • Svar på tråden Vi IVF:are som plussat juni 2013
  • Russinet

    jag hoppar också in här. plussade 16/6 och väntar nu besked om när jag får komma på ultraljud. detta är min första IVF/ICSI och jag kan  inte fatta att det tog sig så här direkt. är såklart orolig för att det när som helst kan ta slut bara därför.

  • BrittaKarin
    Russinet skrev 2013-06-20 09:50:24 följande:
    jag hoppar också in här. plussade 16/6 och väntar nu besked om när jag får komma på ultraljud. detta är min första IVF/ICSI och jag kan  inte fatta att det tog sig så här direkt. är såklart orolig för att det när som helst kan ta slut bara därför.

    GRATTIS va kul.
  • Russinet
    BrittaKarin skrev 2013-06-20 20:45:49 följande:

    GRATTIS va kul.
    tack tack detsamma! det är väldigt spännande det här :)
  • BrittaKarin
    Russinet skrev 2013-06-21 21:22:34 följande:
    tack tack detsamma! det är väldigt spännande det här :)

    Jag oroar mig också. Svårt nervös när man ska torka sig eget man kissat :-\ Känns långt till 4 juli men det rullar nog på fort.
  • diana0101

    Hej! Hoppar in här! Jag fick pos.gravbesked i måndags den 17/6. Jag bär på en 6 dagars blastosyst. Går in i vecka 6 nästa vecka. Väntar ul den 9/7. Känner precis som er andra, det känns ju så låååångt dit!

  • BrittaKarin
    diana0101 skrev 2013-06-22 10:40:52 följande:
    Hej! Hoppar in här! Jag fick pos.gravbesked i måndags den 17/6. Jag bär på en 6 dagars blastosyst. Går in i vecka 6 nästa vecka. Väntar ul den 9/7. Känner precis som er andra, det känns ju så låååångt dit!

    Åååh va spännande allt detta är. Tiden går som tur är fort. Jobbar dagtid nu i 3 veckor innan semester. Går allt som det ska, kan vi berätta när vi är tillbaka på jobbet igen
  • semlorna
    BrittaKarin skrev 2013-06-22 11:10:08 följande:
    Vi är i vecka 5+4 tror jag...
    ÄP är 2+0 så det är rätt lätt att räkna ut för oss som gjort IVF :)
Svar på tråden Vi IVF:are som plussat juni 2013