• katziki

    Vi IVF:are som plussat juni 2013

    Hej alla!

    Jag fick mitt efterlängtade graviditetsbesked i måndags 3/6. Är det flera som är i samma tidiga nervösa skede av graviditeten som jag? Skriv gärna en rad!

    Kram / katziki 

  • Svar på tråden Vi IVF:are som plussat juni 2013
  • semlorna
    BrittaKarin skrev 2013-06-22 12:21:32 följande:
    Äp var 28 maj, så det stämmer

    Ja, jag hade ÄP den 27e och är i 5+5 :)
  • BrittaKarin
    semlorna skrev 2013-06-22 12:29:00 följande:
    Ja, jag hade ÄP den 27e och är i 5+5 :)

    Gud va jag hoppas att det går bra för pass alla nu.
  • semlorna
    BrittaKarin skrev 2013-06-22 12:32:28 följande:

    Gud va jag hoppas att det går bra för pass alla nu.
    Ja verkligen! Håller tummarna för oss :) Hoppas tiden fram till UL går fort nu, snart bara två veckor dit för vår del!
  • Längtan 86
    Får jag hoppa in här. plussade idag den 23/6 och väntar nu besked om när jag får komma på ultraljud. Det är vår första IVF och det är ofattbar att det tog sig direkt, är därför väldigt orolig att det när som helst kan ta slut...
  • Längtan 86

    Förresten kan någon hjälpa mig att räkna ut vilken vecka jag är på. Enligt Clearblue testet så är jag gravid 3+.  Jag gjorde ÄP den 3 juni och ET den 5 juni...

  • semlorna
    Längtan 86 skrev 2013-06-23 07:39:32 följande:
    Förresten kan någon hjälpa mig att räkna ut vilken vecka jag är på. Enligt Clearblue testet så är jag gravid 3+.  Jag gjorde ÄP den 3 juni och ET den 5 juni...

    ÄP är 2+0
  • BrittaKarin
    Längtan 86 skrev 2013-06-23 08:48:15 följande:
    Så då är jag i v 5 ( 4+6) eller?

    Stämmer det. Jag är några dagar före. Ät i v. 5+5. Mår lite illa till och från och har ont i tuttarna... Hur mår ni där ute?
  • Russinet

    jag är VARM som tusan. måste sova med lakan istället för täcke. är lite bubblig i magen och har ömma bröst. molvärk till och från. inget illamående än så länge.

Svar på tråden Vi IVF:are som plussat juni 2013