• Jenkis

    Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

    Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.

    Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår. 

  • Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
  • Helisa
    camillab74 skrev 2013-10-20 20:13:11 följande:
    Vågar inte hoppas..... har inga som helst gravsymtom.

    Håller tummarna för dig!


    Hoppas detta kan vara hoppingivande: 


    Hur kan det kännas att vara gravid?
    Det kan kännas på tusen olika sätt. Vissa känner ingenting, andra kan bli ömma i brösten, vissa känner molande värk i magtrakten m.m. 


    http://www.skane.se/sv/Webbplatser/Skanes-universitetssjukhus/Organisation-A-O/Reproduktionsmedicinskt-centrum/For-patienter/Vanliga-fragor--svar/#graviditet


  • Jojjo77
    camillab74 skrev 2013-10-21 20:46:53 följande:
    Lycka till du med och hoppas det blir din tur snart Skrattande
    Tack!
  • Jenkis

    Kul att det är full fart här! Hej alla nya och nygamla! Vi väntar på donation i Sverige. Det blir vår andra donator och vårt fjärde försök. Mycket spänning kan man vara utan ja. Alltifrån paket som är fast i tullen till donator som svarar dåligt eller att ens egen kropp spelar spratt. Vi får hoppas på 2014 helt enkelt. Håller tummarna för oss alla!

  • camillab74

    Hej alla kämpare! Gjorde min första ÄD i oktober och testdagen visade minus i fredags 25/10. Började m bruna flytningar dagen innan. Tillbaka till väntelistan igen och hoppas att det blir inom 6 mån igen :) Det är bara ta nya tag och kämpa vidare ! Jag tänker gå kvar på samma klinik i Danmark. Underbar personal och inte så långt heller och väntetiden e ok där 😀 Klinikens hemsida www.lundstrom.dk Lycka till alla kämpare 😃

  • Jenkis
    camillab74 skrev 2013-10-28 14:21:22 följande:
    Hej alla kämpare! Gjorde min första ÄD i oktober och testdagen visade minus i fredags 25/10. Började m bruna flytningar dagen innan. Tillbaka till väntelistan igen och hoppas att det blir inom 6 mån igen :) Det är bara ta nya tag och kämpa vidare ! Jag tänker gå kvar på samma klinik i Danmark. Underbar personal och inte så långt heller och väntetiden e ok där 😀 Klinikens hemsida www.lundstrom.dk Lycka till alla kämpare 😃
    Trist...

    Bruna flytningar och blödningar kan dock även betyda att man är gravid. Såg dock att du testat, men vad jag menar är att inte ge upp för man blöder och inte ännu har testat.  
  • Jenkis
    UG82 skrev 2013-10-28 00:25:12 följande:
    Vi ska göra vårst fjärde försök om några veckor
    Halloj! Är du kvar här... Trodde du kommit vidare till dem som var gravida eller fått barn. Kul! Men synd för dig såklart...
  • camillab74

    Är det någon av er som testat akupunktur innan och inför ET? Funderar på att testa det inför nästa ÄD. Har läst om många som först misslyckats men lyckats bli gravida i samband med akupunktur inför ägginsättning.

Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014