• S0ckert0ppen

    Novemberbebis 2014 - bildtråd

    Hittade en tråd från förra året som började med gravtest å slutade med bilder på supersöta små bebisar.. Och däremellan UL bilder, gravid magar, blivande barnrum m.m... Skulle vara jätte kul om några vill haka på!!!

  • Svar på tråden Novemberbebis 2014 - bildtråd
  • Elmiina

    Kub är gratis. Vet inte priser om man gör privat men om man gör hos crocus kostar det 1900kr iaf.

  • CarolineHF

    Här erbjuder de bara KUB till kvinnor över 35år.... Tror man får stå för kalaset helt själv annars :/ Men det får det ju såklart vara värt! :)

  • sussana
    S0ckert0ppen skrev 2014-03-28 15:21:00 följande:
    Tickande hjärta i V 8 ??



    Jag var inne igår och då var embryot 13.8mm. Hon satte mig 7+5 max. Såg att det stog 10.9mm på.din bild så borde du i te riktigt vara i vecka 8a än kanske? Eller vad sa hon?
  • Pell

    Dåligt med bilder här, nog för att jag inte bidragit med mycket mer än en bild.

  • S0ckert0ppen
    sussana skrev 2014-03-28 23:58:30 följande:



    Jag var inne igår och då var embryot 13.8mm. Hon satte mig 7+5 max. Såg att det stog 10.9mm på.din bild så borde du i te riktigt vara i vecka 8a än kanske? Eller vad sa hon?
    Han mätte olika varje gång beroende på vinkel och jag är helt säker när äl var så läkaren tyckte jag skulle gå efter mina beräkningar för det verkade stämma.. Va 7+3 när vul gjordes.
  • MrsGalotti
    sussana skrev 2014-03-28 23:58:30 följande:


    Jag var inne igår och då var embryot 13.8mm. Hon satte mig 7+5 max. Såg att det stog 10.9mm på.din bild så borde du i te riktigt vara i vecka 8a än kanske? Eller vad sa hon?
    7+5 är ju v 8 och det är 7+0 också fast storleken på bebisen kan skilja sig rätt mkt mellan de dagarna...
Svar på tråden Novemberbebis 2014 - bildtråd