• sskstudenten

    90:talister som planerar första barnet

    Hej! Den här tråden är för oss som planerar första barnet och är födda på 90-talet :) Här håller vi en positiv stämning med tips och råd!

  • Svar på tråden 90:talister som planerar första barnet
  • Erikali
    Kawinna skrev 2014-06-24 19:58:00 följande:

    Välkommen! Skönt att ni bara har ett år kvar, själv blev jag klar syrra för ett år sedan verkar som att ni planerat detta väl!


    Ja, vi ville planera så det inte kändes halvdant. Bättre att allt känns bra innan man börjar :)
  • Kawinna
    Erikali skrev 2014-06-24 21:24:25 följande:
    Ja, vi ville planera så det inte kändes halvdant. Bättre att allt känns bra innan man börjar :)



    Helt rätt
  • sskstudenten

    Hej :) välkomna alla :)

    Jag och sambon har lite paus nu då han är bortrest :) och vi båda pluggar också till ssk :) kul att några av oss har samma intresse

  • Erikali

    I vikken stad bor ni alla? Några av oss kanske bor i närheten :) Sskstudenten, jobba extra kvällarco helger, så mycket ni orkar och spara undan de pengarna. Så gör vi :)

  • Kawinna
    Erikali skrev 2014-06-25 23:24:06 följande:

    I vikken stad bor ni alla? Några av oss kanske bor i närheten :) Sskstudenten, jobba extra kvällarco helger, så mycket ni orkar och spara undan de pengarna. Så gör vi :)


    Bor i Falun, i Dalarna :)
  • redemption

    Hoppar in här med :)
    Jag är född 95 och fästmannen 88. 
    Jag och mannen började oskyddat denna månaden och fick positivt ägglossningstest igår. Är så ivrig! {#emotions_dlg.flower}

  • Sandravanilj
    Erikali skrev 2014-06-25 23:24:06 följande:

    I vikken stad bor ni alla? Några av oss kanske bor i närheten :) Sskstudenten, jobba extra kvällarco helger, så mycket ni orkar och spara undan de pengarna. Så gör vi :)


    Jag och sambon bor i Skaraborg - Skövde :)
    ni då? :)
  • Kawinna
    redemption skrev 2014-06-26 08:11:03 följande:

    Hoppar in här med :)
    Jag är född 95 och fästmannen 88. 
    Jag och mannen började oskyddat denna månaden och fick positivt ägglossningstest igår. Är så ivrig! {#emotions_dlg.flower}


    Välkommen och lycka till! :)
  • redemption
    Erikali skrev 2014-06-25 23:24:06 följande:

    I vikken stad bor ni alla? Några av oss kanske bor i närheten :) Sskstudenten, jobba extra kvällarco helger, så mycket ni orkar och spara undan de pengarna. Så gör vi :)


    Bor i Malmö Glad
  • Erikali
    Sandravanilj skrev 2014-06-26 08:39:42 följande:

    Jag och sambon bor i Skaraborg - Skövde :)

    ni då? :)


    Vi bor i Södermanland, i Eskilstuna.
Svar på tråden 90:talister som planerar första barnet