• soffipropp1987

    Junibebisar 2014

    Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
    Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
    En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?

  • Svar på tråden Junibebisar 2014
  • Kela1981

    Michaela heter jag, är 33 år och bor i Staffanstorp med sambo och vår dotter Alice som är född 16/6 :)

  • Axo

    Jag heter Carolin, 25 år och har Viggo 4 år och Malte född 6/7. Vi bor i Gränna!

  • rosii

    Tizi; ja jag gjorde ju det. Varmare dagar är faktiskt händerna värre, kanske inte blivit av med all vätska än. Men jobbigt är det!!!

    Är det någon annan som svettas under amning? Seriöst fifan va varm jag blir haha. Högsommar värmen gör ju sitt, men ändå!

  • LokesMammi

    Jag fick karpaltunnel när jag väntade första sonen. Har för mig att jag hade det ett tag efter fl, men minns inte. Förväntade mig o få de igen men ne.... =)

    Jag svettas också mkt, Tycker det stinker om mig hela tiden! =) Skit jobbigt. hehe


    Loke 11/1-11, Birk 6/6-14
  • LokesMammi

    Suzzy, 33 år. Bor i Västerås med sambo och våran 3åriga Loke. Fick en Birk nationaldagen 4 dagar över tiden. 4058g o 52cm lång.


    Loke 11/1-11, Birk 6/6-14
  • nica

    Så fina namn alla har på sina bebisar

    Idag ska jag handla lite sommar kläder till min lilla fröken

  • soffipropp1987

    Någon som har erfarenhet av minifom? Jag har använt det i två dagar nu och det verkar som att det hjälper lite grann. Han sväljer en del luft när jag ammar från ena bröstet, jag tror att det rinner på för fort för honom. På det andra bröstet sväljer han ingen luft alls.

  • nica

    Någon som har tips om någon bra sida man kan köpa sommar kläder till bebisar? Var på ett köpcentrum idag...var inte mycket att välja på+ att brandlarmet gick:-P

  • Juronjaure
    nica skrev 2014-07-18 19:14:12 följande:

    Någon som har tips om någon bra sida man kan köpa sommar kläder till bebisar? Var på ett köpcentrum idag...var inte mycket att välja på+ att brandlarmet gick:-P


    Jag tycker att Kappahl har fantastiskt fina klänningar i alla fall, gammeldags beiga, gammelrosa med spets och grejer, gulliguuuull :)
  • Amalian83

    Ja kappahls newbie-märke har mycket fint. Lindex newborn är också bra. Sköna omlottbodies t ex.

Svar på tråden Junibebisar 2014