• Flickmamma

    Min man drunknade

    Mår så dåligt! Min man drunknade i en sjö i måndags då han paddlade kanot med vår 5-åriga son. Dykare letar fortfarande efter honom! Vad gör jag nu?

  • Svar på tråden Min man drunknade
  • Limaliie
    Anonym (hur går det?) skrev 2014-06-27 16:44:11 följande:
    Fast nu är det så att det inte finns något facit då människor reagerar så olika i kris och sorghantering!
    och det är just det hon/han skrivit!
  • Anonym (hur går det?)
    Limaliie skrev 2014-06-27 16:48:53 följande:

    och det är just det hon/han skrivit!


    Ja?Jag ser inget fel med att folk ställer egna frågor och kommer med egna åsikter/funderingar!
  • Limaliie
    Flickmamma skrev 2014-06-27 16:58:14 följande:

    Polisen har varit hos mej! Han är tack gode Gud hittad!


    Vad skönt TS! (även om det låter fel kanske) men nu kan ni få lite sinnesro kanske mitt i all sorg att han ändå är hittad.

    Tänker på er! {#emotions_dlg.flower} stor kram!
  • LarcEnCiel
    Flickmamma skrev 2014-06-27 16:58:14 följande:

    Polisen har varit hos mej! Han är tack gode Gud hittad!


    Skönt för er att han är hittad! Ta hand om varandra och låt andra hjälpa dig. Kram till dig och barnen <3
  • Indianica

    Din son borde kanske få någon att prata med, det måste vara en mardröm att se sin förälder försvinna i vattnet och vara ensam kvar. Fy så fruktansvärt hemskt. Skönt att han är hittad så ni får ett ordentligt avslut och det juridiska löser sig så smidigt som möjligt.

  • Anonym (lillajag)

    läste nyss om det i tidningen *beklagar sorgen, inget kul när sånt händer* varför använde han ingen flytväst?* Hoppas du får nån stöttning i form av prat hjälp Det är just därför som ja håller mig hemma då händer ju inte såna saker, förhoppnings vis. Man ska ju alltid använda flytväst.

  • Limaliie
    Anonym (lillajag) skrev 2014-06-27 17:13:56 följande:

    läste nyss om det i tidningen *beklagar sorgen, inget kul när sånt händer* varför använde han ingen flytväst?* Hoppas du får nån stöttning i form av prat hjälp Det är just därför som ja håller mig hemma då händer ju inte såna saker, förhoppnings vis. Man ska ju alltid använda flytväst.


    Men vad är det med folk?


    Tycker du det är lägligt att diskutera sådant här nu ?? Skärp dig!

  • Anonym (hur går det?)
    Limaliie skrev 2014-06-27 17:17:03 följande:

    Men vad är det med folk?

    Tycker du det är lägligt att diskutera sådant här nu ?? Skärp dig!


    Bestämmer du vad folk ska fråga och inte?Denna tråd är ju öppen för frågor och funderingar.
  • Limaliie
    Anonym (hur går det?) skrev 2014-06-27 17:19:31 följande:
    Bestämmer du vad folk ska fråga och inte?Denna tråd är ju öppen för frågor och funderingar.
    Nej men man får väl ändå TÄNKA till lite innan man skriver vissa saker.

    Vissa har ingen taktkänsla alls.
Svar på tråden Min man drunknade