• johannessssss

    Johannes offciella gnäll-tråd.

    Istället för att starta 26226 trådar och blanda in mig i andra trådar så räcker det med denna. När jag är gnällsugen så kommer jag till denna tråden och gnäller.

    Så ni som är trötta på mitt gnäll kan ju igonera denna enda tråd.

    ni som vill snacka är välkommna, men ni som vill endast mobba kommer jag mobba sönder totalt tillbaka + anmäla er till mod.

    detta är min tråd.

  • Svar på tråden Johannes offciella gnäll-tråd.
  • johannessssss
    MadHatter skrev 2014-07-10 17:06:47 följande:
    Lite nyfiken bara på vad menar med "se ned på".

    Är alla kvinnor du träffat dryga och elaka så där i största allmänhet?

    Eller är ser ned på = inte intresserad sexuellt eller romantiskt?

    Är det det första du menar så känns det som att du hamnat i ett "oturligt" sammanhang där du omges av folk som av någon anledning fått för sig att de har rätt att bete sig illa mot dig. Då kanske du ska försöka börja om, skaffa dig nytt umgänge, nytt jobb osv. Det är är inte lätt, men ingen ska acceptera att bli illa behandlad.

    Är det det andra du menar handlar det nog mer om att omvärdera människor och situationer. Man är inte elak för att man inte är intresserad (inte ens fula tjejer).

    Det känns som ett genomgående tema i dina trådar att tjejer ska "nöja sig" och inte bry sig om sina preferenser och attraktion utan de ska välja någon på "sin nivå" (efter din bedömning). Jag tror att det synsättet försvårar för dig då den synen på relationer inte delas med de flesta andra. De flesta vill ha"just den personen" inte "någon". Och de flesta är "kräsna" i kärlek - det hör liksom till.
    men om folk är kräsna så kan ju inte någon som jag få någon, det finns ingen tjej under mig i nivån, jag måste få en tjej som är som mig men hon vill ej....så vad ska man göra?
  • puss
    johannessssss skrev 2014-07-10 19:11:55 följande:
    men om folk är kräsna så kan ju inte någon som jag få någon, det finns ingen tjej under mig i nivån, jag måste få en tjej som är som mig men hon vill ej....så vad ska man göra?
    Du kan ju tex bli trevlig charmig intressant spännande och mysig?
  • johannessssss
    Tokfrans skrev 2014-07-10 17:08:10 följande:
    men snälla rara du, du är 23.. du har ju inte kommit in så långt i "vuxen" livet, tycker du kan börja klaga när du är 40 år och oskuld som filmen..då är de väl lite mer förståeligt att livet suger men vid 23? nog du som drar alla tjejer över en kant om att vi har höga förväntningar`? Då måste jag ta mig fan va den ända bruden i världen som går på personlighet, jag dömer inte en bok på utsidan innan jag läst innehållet!Tungan ute

    Vart har du sökt dig till tjejer? inom din län? internet? spel? nätdejting?
    men ingen vill ha något att göra med en oskuld som är 23 år, dom vet det är något som inte stämmer med killen.

    jag söker alla tjejer.
  • puss

    Eller så kan du bli en sur otrevlig bitter liten pain, vilket du tror funkar bäst.

    Du får väl prova dig fram.

  • Anonym (??)
    johannessssss skrev 2014-07-10 19:11:55 följande:
    men om folk är kräsna så kan ju inte någon som jag få någon, det finns ingen tjej under mig i nivån, jag måste få en tjej som är som mig men hon vill ej....så vad ska man göra?
    Menar du att du är helt vidrig som person? Många går ju inte efter utseendet, varför har du enligt dig ingen chans där?
  • puss
    johannessssss skrev 2014-07-10 19:13:23 följande:
    men ingen vill ha något att göra med en oskuld som är 23 år, dom vet det är något som inte stämmer med killen.

    jag söker alla tjejer.
    Säg inte att du är oskuld det första du gör. Det är skumt beteende.
  • Bunny on speed

    För att jag hängde på Puss och frååååågade TS om hans intressen.


    Anonym (Men) skrev 2014-07-10 19:07:57 följande:

    Varför fråååååågar du då??


    Bunnies, it must be bunnies!
  • johannessssss
    Anonym (anonym) skrev 2014-07-10 17:11:59 följande:
    Varför ska någon sänka sina krav ska?
    Sex ha man med någon man är attraherad av inte med vem som helst.

    Om det kommer fram en främmande kille till mig när jag är ute och roar mig väljer jag om jag vill umgås med honom eller inte, väljer jag att inte prata med honom nobbar jag honom inte.
    och just precis av denna anledningen kommer jag aldrig få nån. det är inte jag som ska fixa mig. det är samhället som ska fixa sig. JAG duger inte enligt SAMHÄLLETS NORMER, som ALLA följer.

    tjejer nobbar killar för att dom är fula eller udda eller båda och. vi får ju ingen chans. inte ens tjejer i våran sits vill ha oss.

    detta är ett stort problem. vi är lämnade helt ensama.
  • Anonym (Meh)
    johannessssss skrev 2014-07-10 19:10:40 följande:

    nej, men enligt snygghetsskalan så finns det mindre vacker tjejer. för mig är dom inte fula, men för snyggare killar alltså.

    ringer det inte en liten klocka någonstans för dig att killar delas in i olika grupper? alfahanne, normal, tönt, misslyckad?


    Det är ju du som har ett behov av att dela in killar så.
  • johannessssss
    puss skrev 2014-07-10 18:21:00 följande:
    Vad finns det med dig som är intressant då? Berätta lite.
    ingenting.

    vad finns det för intresant med alla loser tjejer som får kille? ingenting.

    så du kan inte använda sån logik att jag måste bli intresant när det finns tejjer som inte är intresanta men har kille.


Svar på tråden Johannes offciella gnäll-tråd.